Gå til innhold

Liker du analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke ha svar fra dem som ikke har prøv det, det er ikke det jeg spør om.

Jeg har ikke helt bestemt for om jeg liker det. Kan være ok dersom jeg er veldig opphisset, men syns det samtidig er litt vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det av og til, mens det andre ganger er litt vondt. Kommer an på om jeg er opphisset på en riktig måte:)

Skrevet

Kommer ann på, svært sjeldent egentlig. Hvis man ikke greier å slappe av er det jo driiiit vondt. Hvis jeg greier det så er det godt. Vil helst slippe, men siden sambo er skikkelig gira på det så ofrer jeg meg innimellom:) Er ikke så ofte han spør om det heldigvis:)

Skrevet

Om jeg er skikkelig tent og mannen er flink til å varme opp og gjøre meg klar så er det fantastisk godt.

De første gangene så var jeg redd for at jeg skulle bæsje underveis, så da var jeg for anspent, men siden mannen ville prøve så gav jeg det et par forsøk. Angrer ikke for å si det sånn ;-)

Men det er en vanesak, og du må finne "din" måte å gjøre det på.

Ett lite tips: HVis du ligger på rygg, og han støter inn og opp på en måte, så kan du få orgasme. Det blir en annen type orgasme enn de "vanlige" og er asbolutt ti å anbefale!

Skrevet

jeg har hatt noen typer oppigjennom årene som har spurt om vi kunne prøve men etter en venninne sa at det føltes som hun måtte drite i en uke etter så bestemte jeg at nei faen, det skal IKKE skje! såå etter å ha sagt nei til nåværende samboer i ca 2 år gikk jeg med på det for 1 år siden, har hatt det en del ganger etterpå å jeg liker det, tok det veeldig rolig første gangen,så fikk en god opplevelse fra 1. gang og tror nok det hadde mye å si:)) nå liker jeg det ganske godt;)

Skrevet

Ja, jeg liker det. Men, etter at jeg startet på ketolysekur for 2 år siden (ferdig nå altså) så fikk jeg så dårlig mage, at jeg ikke turte å prøve igjen (før det ville jeg ikke pga fødselen). Så nå er det over 3 år siden jeg har hatt det, men ja, jeg liker det.

Har prøvd med 3 forskjellige menn, og det er mannen min som er den eneste jeg har hatt med hvor det ikke gjør vondt (og han har det største utstyret, hehe) Men med han føler jeg meg 100% TRYGG, og det tror jeg er veldig viktig!

Skrevet

Det er litt sånn godt-vondt på en måte. Det er litt vondt med en gang men så går det over i nytelse. Og hvis han samtidig stimulerer klitoris er det kjempe godt. Det handler litt om øvelse

Skrevet

Jeg liker det bedre enn vaginal sex.

Første gang vi prøvte det, syns jeg det var venldig vont, men jeg ville prøve igjen da jeg "alltid" har blitt opphisset at tanken på analsex.

Nå har vi oftere analsex enn vaginalsex. :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er godt, de eneste gangen vi har fått det til uten at det gjør vondt er når jeg har vært full! Men vi har prøvd mange ganger, men jeg slapper nok ikke nok av, det som er problemet :/ Men håper at vi får det til en dag, trening gjør mester... Men nå som jeg er gravid i magen er jeg mega treg i magen, og da er det kanskje ikke så lurt med analsex? Eller kanskje det kan gå systemet i gang? :P

Skrevet

Ja jeg liker det!! Har aldri likt det før, men med han jeg er sammen med nå så er det deilig!! Han er veldig forsiktig helt til jeg sier at det går greit å at han kan ta litt hardere..

Når jeg ble sammen med han så sa jeg at det var uaktuelt, men det er noe han liker så han begynte å prøve litt sånn forsiktig, først med tunga, så med fingeren å nå er jeg ikke vanskelig å be i det hele tatt!!

Men alle stillinger er ikke like gode da..Jeg liker best når jeg ligger på rygg å har beina på skuldrene hannes:)

Er vanesak det der med analsex tror jeg egentlig:)

Skrevet

Ja,syntes det kan være utrolig opphissende,men må være i "mood'en" til det ;)

Skrevet

Japp! Blir dog lite av det for tiden siden jeg er i et forhold med en jente, men jeg har hatt en del ålreite opplevelser med det i løpet av min glade singeltid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...