Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Synes den er så rar og "slaskete", liksom. Har hun spørytet noe inn i den, eller bare er hun sånn naturlig?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Det er vel ingenting på henne som er naturlig? Forresten så er jo ikke det som kommer UT av munnen på hu noe særlig heller...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Skjønner ikke hvorfor folk her inne alltid skal snakke dritt om andre. Hva noen gjør med leppa si, puppene sine, eller rumpa si er vel deres sak! Det finnes sikkert ting med deg og som andre synes er mindre pent, men tviler på at de gidder å kommentere det hverken på et nettforum eller til andre. Blir så oppgitt! Og dere skal liksom være oppegående voksne/mødre?!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 HI her. Det er sikkert masse ved meg som andre synes er stygt og rart. Rynker, stor mage, små pupper, bustet hår, hva vet jeg. De kan godt få si det hverandre også. Linni er helt OK hun, men det er tragisk hvis hun som i utgangspunktet er ei skjønn jentge, sprøyter saker og ting inn i leppene sine fordi hun tror det gjør henne mer sexy. Det synes jeg ikke mine jenter skal ha som forbilde ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Tror de er ekte, sønnen har jo også fått store lepper. Syns ikke de er rare og slaskete heller, hun er jo helt nydelig i ansiktet.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Hun sier i alle fall at hun ikke har gjort noe med leppene, og jeg tror henne :-) Hun er jo ærlig om silikonpuppene, den konstante bleikingen av håret osv. Les bloggen hennes :-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 De er ekte. Ser dere på andre indiske så har de også sånne lepper.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #9 Skrevet 14. desember 2010 Finnes det virkelig noen som har sett ansiktet hennes?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #11 Skrevet 14. desember 2010 http://www.seher.no/843734/satte-opp-strippestang-i-stua
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #12 Skrevet 14. desember 2010 "Nå har jeg innredet leiligheten etter min egen smak" HAHAHAHA!! GOD smak har hun ihvertfall ikke :-P
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #13 Skrevet 14. desember 2010 De er ekte. Genetisk fra hennes mor visst nok. Jeg har faktiske snakket med henne et par ganger, hvor hun ikke har vært "super-opp-dolla" med masse sminke, og hun har faktisk et nydelig ansikt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #14 Skrevet 14. desember 2010 HI her. OK, det var jo bra. Kanskje de bare ser litt rare ut noen ganger fordi hun bruker veldig lys leppestift som liksom glir litt utenfor munnen. Enig i at hun for øvrig er nydelig, og sikkert egentlig veldig ok.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #16 Skrevet 14. desember 2010 Negar nekta vel også på å ha gjort noe med leppene sine. Synd klassebildet fra 9-10 klasse sa noe annet..(Spletta på forsiden av seher.) Sia har hun ikke sagt så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå