Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Har så lyst å gi en liten oppmerksomhet til de ansatte på avdelingen til piraten. De er helt fantastiske og har gjort møte med barnehage og nye hverdag for både piraten og oss bedre enn jeg hadde turd å håpe på. Men så vil jeg jo ikke gjøre for mye ut av det heller. Redd det blir litt kleint. Så tenkte kanskje ett kort til avdelingen og en liten krukke med noe hjemmelaget godis. Tenkte i utgangspunktet brente mandler eller sånne gelebiter med sukker. (ikke noen allergier å ta hensyn til) Hva synes dere? Er det noe som vil bli satt pris på? Eller er det bedre å kjøpe noe?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Jeg syns det høres kjempekoselig ut med det du har tenkt, et kort og litt hjemmelaget godis. det er akkurat passe hyggelig, og jeg hadde ihvertfall satt utrolig pris på noe hjemmelaget.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Hvis du først skal gi noe, ville jeg gitt en ting til avdelingen; en ny eventyrbok, en leke, eller lag et lunchmåltid til alle barna:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Hun ønsket å gi en oppmerksomhet til de ansatte.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Da gjør jeg det Tror jeg går for mandler for det er det jeg liker best selv. Det var et fint forslag 0959 men føler det blir litt feil nå. Var liksom de voksne jeg ville gjøre litt ekstra stas på. De små har så mye fint på avdelingen og får alle måltider der.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Skjønner tankegangen din altså. Men i vår barnehage setter vi umåtelig mer pris på en ting til avdelingen enn småting til de ansatte. Det blir så uhorvelig mengder med smågaver til jul og sommer. Vi setter selvfølgelig pris på det, men for å være helt ærlig blir endel kastet:( Nettopp fordi det blir så mye og fordi vi i baker og lager så mye godt i barnehagen i jula at vi faktisk ikke har bruk for enda mer "godis" på pauserommet. og de fleste ansatte har også egne barn som de lager julegodt med og har barn som har med julegodt hjem fra "sin" barnehage! Så hos oss setter vi pris på ting/oppmerksomhet til avdelingen eller hele barnehagen. Å gi en ting eller en oppmerksomhet til avdelingen viser veldig tydelig at du setter pris på den jobben de ansatte gjør:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå