Gå til innhold

Hva kjøper dere til jul til foreldrene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er helt pyton. De har alt og ønsker seg ingenting. Trenger tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan til tider være veldig vanskelig... Vaffeljernet til mine foreldre er ødelagt, så da syntes jeg det var greit å kjøpe et nytt - så den var jo enkel :o) Og så får de et innrammet bilde av våre tre barn (jeg er enebarn, så det blir ikke altfor mange barnebarnbilder) og noen smågaver fra ungene.

Verre var det med mine svigerforeldre. De får også et innrammet bilde av ungene og noe ungene har laget. Og så har jeg laget til en kurv med diverse oppi. En flaske vin, sjokolade og marsipan, en fin duk, servietter og kubbelys, litt pynt m.m. Vanskelig når de har "alt", så da er det fint med noe de bruker opp :o)

Skrevet

Her får foreldrene mine innrammet bhg-bilde av ungene våre (ett bilde altså, hvor de sitter sammen).

I tillegg får de tovede sitteunderlag som jeg kjøpte på en julemesse der de har hytte. Har også kjøpt en god julesennep i en eksklusiv butikk til mamma, vet hun setter pris på sånt.

Svigers får samme bilde, sviermor får et par pulsvarmere jeg har strikket til henne i alpakka/silke, svigerfar en pose god julekaffe fra det lokale kaffebrenneriet. I tillegg har ungene tegnet på vaskekluter med tekstiltusj, så det er også pakket inn og skal gis bort :)

Skrevet

Her blir det kalender av barna. som de år hvert år. Og en bok om turer i Vestfold. de er mye på tur i skog og mark. og bor i vestfold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...