Gå til innhold

Mange som ligger på magen hær??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ligger på magen ennå, har gjort d siden jeg var lita. får ikke sove på rygg eller siden. men nå i d siste har jeg våknet me magesmerter. flere som får d av å ligge på magen?? jeg har morkaka som en pute på magen, kan d være skadelig for barnet at jeg ligger på magen? jeg har fått bra mage for å si d sånn. er 20 fulgåtte imorgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har klart det sånn ganske greit til ganske nylig, hvertfall en kort stund. Men her en natt hadde jeg snudd meg over i søvne, og da våknet jeg av at jeg hadde vondt.

Jeg er i uke 21 nå.

Det skal såvidt jeg vet ikke være skadelig å ligge på magen.

Skrevet

Er 21 uker og sover fortsatt på magen :) Var vel rundt 22-24 uker sist tror jeg hvor jeg synes det ble så ubehagelig. Babyen får jo litt mindre plass så sparker litt mer, hehe :-P

Skrevet

Farlig er det vel gjerne ikke, men det blir vel sagt at når det blir ubehagelig skal man la vær ;) Når i svangerskapet det blir ubehagelig og vondt er nok veldig individuelt.

Skrevet

Jeg er 17 uker, og ligger på magen. Kjenner ikke noe ubehag ved det. Men husker sist at når jeg begynte å føle at jeg lå på en klump, så unngikk jeg det. Vet ikke om det er skadelig for babyen, men føltes jo litt ekkelt å ligge på den etterhvert. Men elsker å ligge på magen, så håper det går litt til før jeg kjenner kula skikkelig ;o)

Skrevet

Jeg er i uke 22 og ligger fortsatt på magen. Jeg ligger ikke ''midt på magen'' lengre, men med vekten litt på den ene siden. For meg så har det kommet ganske naturlig. Håper bare det fortsetter slik :)

Lykke til girls !

Skrevet

Jeg er 28 uker og sover fremdeles på magen. Klarer ikke ligge rett på magen, men ligger litt lent mot den ene siden og med det ene beinet bøyd oppover.

Skrevet

Den lille i magen gir nok beskjed når det ikke er ok lenger :)

Jeg ligger på siden litt over på magen med ene foten bøyd liksom, er straks uke 34.

Skrevet

Jeg er 22 uker på vei og ligger halvveis på magen :) Dvs jeg har beinet bøyd til siden og legger det oppå en ekstra pute, og så ligger jeg må magesiden egentlig. Er ubehagelig nå å ligge på magen syns jeg...føler jeg klemmer babyen, og den gir tegn til meg om at det er trangt ved å sparke mer.

Å ligge på siden med beinet over en pute syns jeg er den beste stillingen å sove i nå. Men jeg vet at om noen uker, så er ikke det heller godt...får bare nyte en god natts søvn mens vi kan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...