Gå til innhold

Er det ikke litt rart at.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har surfet litt når det gjelder det å ta tempen. Og konklusjon er at liten som stor, skal ta tempen i baken om man vil ha det beste resultatet. Så her i huset gjør vi akurat det. Men er det ikke litt rart at som voksen så er det litt "kinky" å ta tempen i baken, men det er helt akseptert å like analsex. Hva er det som er så galt med den 4mm tykke tempmåleren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det kinky å ta tempen i stumpen når man er voksen??

Har vanskelig å se på noe som helst som dreier seg om sykdom som kinky, men meg om det.

Å ta andre steder er uansett bortkastet.

Skrevet

mitt barn hyler som besatt hver gang tempen ble tatt, men jeg anså det aldri som kinky!!

Nå har vi kjøpt et annet termometer som måler pannetempen uten berøring. Kosta litt, men det er mye mindre tiltak å sjekke tempen for å si det sånn.

Og det måker så godt som rett også!! Vi har kontrollsjekket;D

Skrevet

måler så godt som rett også... skal det stå;)

Skrevet

Du må ferdes i rare kretser dersom det er et standpunkt du er vant til å møte. Finnes ikke noe kinky med å ta tempen, uansett hvor en tar den.

Når det er sagt, gjør jeg det ikke selv. Jeg hater å få noe som helst opp rumpa, og synes selv det tynne termometeret er pyton. Er heller ikke fan av analsex (selv om jeg ikke har prøvd - noen slutninger kan man trekke selv uten førstehånds erfaring), og det er uaktuelt å la legen stikke inn en finger bak under GU.

Skrevet

dette fungerer like bra som tempen i baken dersom det er et veldig stort problem for deg

http://www.tryggogsikker.no/html/557.html

Vi bruker det selv og det gir helt korrekt temperatur. Bare ikke ta det bort fra pannen før du slipper måleknappen.

Skrevet

Enig, tempen tas enkelt i baken. Kan tenke meg at det er produsentene av slike øre- panne termometer som lager det til et problem. Man tar da ikke tempen så ofte.

Skrevet

Alt er kinky om en bare snakker med de "rette" personene.

Det er jo pedofilt å være glattbarbert, det er et tegn på at mannen er homofil om han liker analsex, og det er altså perverst å måle feber i baken når en er voksen. I følge den logikken så burde det jo vært streng straff for å måle tempen i baken på barn!

Akkurat som de andre tingene jeg sa så er det en merkelig oppfatning. Det er jo fort overstått og det som gir det sikreste resultatet, så da får det bare være så kinky som det bare vil for min del :-P

Skrevet

Æsj... ikke vet jeg, men jeg hadde aldri gidda å tatt tempen i rumpa nå. Hehe... man merker jo om man har feber, og da tar man gjerne tempen på vanlig vis. En får jo greit resultat ved å gjøre dette!

En av grunnene til at man gjør det på ungene er jo (for min del hvertfall) at de ikke så lett kan fortelle hvordan de føler seg, pluss at det er vanskelig for dem å "føle" på seg om de er virkelig syke. Så da gjør vi det vi kan for å holde de trygge...

Skrevet

Jeg legger termometeret godt inn i armhulen og plusser på en halv grad. Noe mer nøyaktig måling enn det har jeg ikke bruk for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...