Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Trenger noe å le av, så bare kom med det damer. Vet dere har gjort det ;-) Min største brøler: Var hodestups forelsket i en gutt og visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg da han sendte sms om at han ville komme på besøk. Måtte selvsagt lufte dette for ei venninne og høre hva jeg burde gjøre. Skrev en laaaaang sms med hvor nervøs jeg var, hvor godt jeg likte han og hva skulle jeg gjøre nå. Skrev også at jeg kunne sende henne en sms hvis det ble kleit og hun måtte komme å redde meg. Klarte selvsagt å sende den feil og smsen havnet hos han!!! FLAUT, og vanskelig å bortforklare. Men ble et veldig koselig besøk iallefall :-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Litt trøtt om mårran, mannen min reiser klokka 5 om mårran på jobb.. Skulle være litt snill, så sendte en koselig god morgen mld til han, med ønske om en fin dag, og at jeg elsket han ---- problemet er at jeg sendte den til x'en min.... Han hadde fått siste mld kvelden før, så han lå øverst på lista Sendte selvfølgelig en kjapp rettelse etterpå.. at jeg selvfølgelig ønsket han en fin dag, men at han kanskje kunne overse resten.. hehe
mammaen til Odin Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Fra mannen min etter at vi hadde datet et par mnd. Han skulle sende meg en god natt meld: "Jeg er så glad i deg! God natt hullet mitt!!" Han mente selvfølgelig gullet mitt...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Jeg datet to stk på en gang, likte den ene bedre enn den andre og sendt en "gjøre det slutt" melding til han jeg likte minst...trodde jeg, den havna hos han jeg likte best:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 var 16 og møtte en fyr ganske ofte (men alltid venner tilstede da). også skulle jeg skrive til en venninne at jeg var keen på *navnet* også da tenkte jeg på han så da sendte jeg den til han. gud så flaut. hehe
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Tror min topper det meste, en av de flausete opplevelsene jeg har hatt. Hadde sex med min daværende nye kjæreste, var vel 18 år tenker jeg. Vi hadde bare hatt sex en gang før og da var vi fulle så husket ikke så mye av det. Da han hadde dratt hjem etter hyrdestunden fikk jeg en mld av bestevenninna mi om hvordan det hadde vært. Jeg sendte da dette svaret: "Jo var greit nok, men han var ikke akkuratt godt utstyrt, så kan ikke si jeg kjente så mye" hehe Vel denne klarte jeg å sende til HAN i stedet for venninna mi! Snakket ikke noe særlig sammen etterpå kan du si! Heldigvis var det ikke den store kjærligheten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå