Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Ble litt inspirert av gullkorn fra voksenmunn linken under her, og lurer på om dere kan komme med slike gode gullkorn som dere har hørt selv? Vet der er mange der ute som ikke alltid tenker før de snakker Kommer ikke på så mange selv enda, men kommer sikkert på flere etterhvert. Den jeg kommer på nå er hun som mente at svart arbeid var utrolig diskriminerende og rasistisk! Hvorfor skulle ikke svarte få jobbe og tjene penger som oss andre? hohoho...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Vi var vel bare 17-18 år dengang, men: En kamerat snakket om en ansatt på butikken, og sa at "han der mangler 50 øre på en krone altså..." Hvorpå min venninne svarer: "Hadde han ikke nok da?"
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Idiotkommentaren kom fra meg da...*blond* Mannen min rakk meg enden på en skjøteledning som hadde ligget sammekrøllet i skuffen og sier; Holder du igjen? -den er for kort så skal bare strekke den litt. Jeg; Oh, går det an? Tar så tak i ledningen og klar til å holde igjen... da knakk mannen min sammen av latter... Har flere, må bare komme på de;)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Bestilling på puben der jeg jobber: kunden: " Jeg skal ha en kaffe og baileys med is" jeg:" en kaffe og baileys MED is?"(jeg gjentar alltid bestillinger for å unngå misforståelser) kunden:"ja" (jeg finner frem kaffe med baileys og putter en isbit oppi, kan jo være kunden synes kaffen er litt varm) jeg leverer drikken til kunden hvorpå kunden sier :" jeg skulle ikke ha kaffe i da" annen kunde: Jeg skal ha to kaffe Jeg: "To kaffe?" kunden"ja" Kunden får to kopper med kaffe og sier; "jeg skulle jo ha baileys i de da!" ( ja klart det sier jo seg selv)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 På den første kaffe og baileys, hvem var dum? Kunden bestiller jo kaffe og baileys med is? Er det ikke ganske idiotisk å tro at du skulle blande det??
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Ei venninne av meg stakk innom en kafe der hun kjente eieren..det var rett før stengetid og hun lurte på om det var noe hun kunne hjelpe han med...Eieren stod en stund og tenkte og så sa han at han skulle ha fryst ned noe mat, men hadde ikke mer vakuum igjen... Så venninna mi forslo at hun kunne gå å kjøpe og lurte på om det var nok med to poser!! Det verste er at hun faktisk gikk til kassa i en butikk og sa hun skulle ha to poser vakuum...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 For meg hørtes det ut som kunden mente at det skulle følge med kaffe i det hele tatt. Men hvis man ønsker den kombinasjonen sier man vel; En kaffe MED baileys og is...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #9 Skrevet 14. desember 2010 Ei veninne satt og funderte fælt en gang. Plutselig sa hun: " hvorfor heter det underliv??er det et eget liv liksom??!" hahaha=)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #10 Skrevet 14. desember 2010 Meg selv, gravid. "Vi spiser ikke kuer, eller"? Det var et helt alvorlig spml fra min side.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #11 Skrevet 14. desember 2010 Hahahaha! Er jo du som missa totalt på den da! Kaffe OG baileys MED is!! Når jeg bestiller øl OG en vodka MED brus forventer jeg ikke å få øllen i drammen altså! hahaha!
2 små og en undulat Skrevet 14. desember 2010 #12 Skrevet 14. desember 2010 Min mor hadde fått ny mobiltelefon og var ikke helt fornøyd med spillene som fulgte med. Hun ønsket å overføre spillene fra sin gamle telefon til sin nye og spurte samboeren min om det gikk an. "Jada", sa samboeren min. "Du bare holder inn 0-tasten på telefonene og dunker dem sammen 2 ganger". Min mor så lettere sjokkskadet ut, men skjønte faktisk ikke at han tullet:D
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #13 Skrevet 14. desember 2010 Jeg satt hos broren min som hadde besøk av ei ekkel dame og typen hennes. Ekkel fordi hun var så grov og pervers i kjeften uansett situasjon at det hadde fått den mest harbarka sjømann til å måpe. De to så ut til å være i ferd med å nærmest voldta hverandre på sofaen, og det var absolutt ikke noen oppførsel som hørte til i offentligheten. Det mest idiotiske ved dette var at begge de to var tett på de 30 når dette skjedde. Jeg sa på en kanskje litt spydig måte at jeg ikke hadde noe særlig stor interesse av å se på forspillet deres, og at om jeg kastet opp måtte de ta på seg ansvaret for å vaske opp etter meg. Da fikk jeg denne kommentaren til svar: Du er bare sjalu fordi du ALDRI kommer til å få deg noen sexy type! Sa hu som satt og klenga på en bleikfeit kvisete nesten 30-åring med fett hår, møkkete hender, og klær som var på nippet til å løpe inn i vaskemaskinen selv. Jaja, selvinnsikten var det ingenting i veien med der i gården nei! :-P
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #14 Skrevet 14. desember 2010 Så engang et avisutklipp fra "fem på gaten". De ble spurt hva de syntes om barnearbeide. De fleste syntes selvsagt at det var helt forferdelig at barn skulle bli utnyttet på den måten. Ei av de var derimot imot det fordi hun var bekymret for hvilken kvalitet produktene ville få om barn laget dem:) Nesten litt slemt å ta den med i avisen!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #15 Skrevet 14. desember 2010 nei faktisk har jeg fått den bestillingen før av folk som synes det blir for varmt...rødvin med en isbit er og en som kommer av og til... Er derfor jeg alltid gjentar bestillingen...folk har hver sin smak
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #16 Skrevet 14. desember 2010 når folk skal ha kaffe med baileys i sier de en kaffe OG baileys, skal de ha hver for seg sier de EN kaffe og EN baileys med is... ,men her var det EN kaffe og baileys med is...og jeg gjentar hele bestillingen og han bekrefter!! kunden skulle forøvrig ikke ha kaffe i det hele tatt.. forøvrig så er det faktisk de som bruker brus i øl, de blander gjerne med sprite, har selv smakt det..(men jeg liker ikke øl, hverken med eller uten brus).forundrer meg ikke en pøkk om folk tar en vodka oppi også. Folk drikker mange varianter som jeg synes er rart, kan ikke bare gå hen å sensurere fordi blandingen ikke er vanlig
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #17 Skrevet 14. desember 2010 "Er ribbe en fugl"?? ubetalelig....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #18 Skrevet 14. desember 2010 hadde vært litt enklere om folk tenkte over hva de sier og svarer på når de handler de bestiller jo lettøl og forventer alkoholfri øl!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #19 Skrevet 14. desember 2010 Haha, det her blir for dumt. At du gjentar en bestilling på "en kaffe og baileys med is" forandrer jo ikke det faktum at mannen IKKE bestilte "en kaffe MED baileys og is"... Hvis du nå var usikker kunne du jo bare spurt om han ville ha det oppi, er ikke verre enn det. Jeg har fått en del merkelige bestillinger jeg også, men klarer nå å gi kunden det vedkommende vil ha fordi om.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #20 Skrevet 14. desember 2010 Her var det mye artig lesning! Hos oss er det som oftest samboer som står for gullkorna. Han er for det første ekstremt lettlurt, så hender det også at han uttaler seg før han har latt det gå innom de små grå Feks. da jeg fortalte at min mor hadde hatt termin med meg på samme dato som jeg hadde med vår sønn. "Åh, sier du det", utbryter han entusiastisk. "Og når kom du da??" Eh, på bursdagen min...? En annen gang hadde jeg hengt opp noen rammer på veggen for å se hvordan jeg ville ha dem. Det var ikke bilder i rammene ennå, bare en hvit bakgrunn. Han kom hjem, så rammene og kommenterte at det blei fint. "Ja, det er flyfoto av Jostedalsbreen", sier jeg på tull. "Javel?", sier mannen, blir stående og studere dem noen sekunder før jeg begynner å le og han skjønner at jeg bare kødda. Mannen er herlig:)
Serial mom Skrevet 14. desember 2010 #21 Skrevet 14. desember 2010 En av aerobicsinstruktørene på gymet jeg trente på før, og jeg, hadde en samtale om solarium, hudkreft og hudskader man kan få av for mye sol. Jeg sa at "jeg tar ikke sol mer, jeg bruker heller selvbruning(mange år sida, jeg driver ikke med det klisset nå), så slipper jeg hudskader." Og hun, som kom rett fra solariumet før hundrede dagen på rad, kontrer: "Men på sikt, så er jo selvbruningskrem også like skadelig...." Jah! Ei anna jente på et annet gym(hmmm, jeg har visst levd hele livet mitt på treningsstudio..) var med for å grille pølser med noen venner av meg. Pølsene lå på grillen og hun ble bedt om å snu på de så de ble stek på andre sida også. Stakkaren tok tak i pølsene og istedet for å bare rulle de rundt, så løfta hun de galant, snudde de i lufta slik at endene på pølsa bytta side, og la de tilbake.(med samme stekeside ned) Sånn!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #22 Skrevet 14. desember 2010 jeg og 2 venninner skulle lage oboy, sjokolademelk. så tok jeg ut oboypulver også ba jeg hun andre ta ut melk. så sa hun: er det melk i sjokolademelk? hehe
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #23 Skrevet 14. desember 2010 ja jeg var dum som ikke skjønte at han ikke skulle ha kaffe når han ba om kaffe og folk sier ikke kaffe MED baileys, de sier kaffe OG baileys...iallefall her i distriktet, noen sier også kaffelikør og mener kaffe med baileys...og noen liker ikke kaffen så varm så de tar en isbit oppi! jeg har selv bestilt teknert med is fordi jeg ikke liker så varm drikke så flink du er da som kan sensurere folks bestillinger til det de egentlig tenker men ikke sier det må jeg og lære meg jeg også jeg har nemlig en tendens til å gi folk det de ber om, og enkelte har sær smak og vil ha brus i ølen, blande Jack D med eplemost...vodka i pærecider var og ny for meg...dukker stadig opp noe jeg stusser på men som likefult er reelt
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #24 Skrevet 14. desember 2010 Hehe, sensurere?? Poenget er vel at jeg spør om jeg er usikker, gjerne en gang ekstra om det trengs Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #25 Skrevet 14. desember 2010 Jeg hadde vært i en ulykke og blitt ufør, og måtte det første året få økonomisk hjelp fra sosialkontoret. (Skjedde i sommerferie mellom skoleår, og loven sa da at er du ikke i arbeid/skole så må du leve på sosialtrygd det første året før du kan gå over til trygdekontoret.) Jeg levde altså meeeeget fattigslig, samtidig som jeg jo var 70% sengeliggende og gikk og ventet på flere opperasjoner. Så presterer altså en venninne av meg å si: Vi skulle ikke tatt en jenteferie til sommeren? Ja for det ville sikkert vært helsebringende. Vi kan kjøre på lettmotorsykkelen min, og så drar vi rundt i skandinavia noen uker. Og det trenger jo ikke bli så dyrt. Vi spleiser på bensin og hotell og sånn. Klarer du legge av 5000 i måneden? Snakk om å ha urealistiske ideer om hva man får utbetalt på sosialtrygd. Og hvordan skulle jeg noen sinne klart å sitte bakpå en lettmotorsykkel når jeg ikke klarte sitte i en stol og kun måtte veksle mellom sitting og ligging? Enkelte mennesker er ufattelig korttenkte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå