Gå til innhold

Ble veldig lei meg nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Superteit altså, men er flau over at jeg er lei meg for det så skriver det bare her, ikke mannen får vite det engang..

Uansett. Da vi gikk på vgs ble jeg behandlet veldig dårlig av en jente. Hun likte meg aldri, og det var av typen at alle ble invitert på fest og ikke meg, feks. Jeg har aldri kranglet med henne, eller hatt noen direkte diskusjon med henne, men hun ignorerte meg alltid. Hilste ikke, oppførte seg skikkelig barnslig. Nå var det ikke slik at jeg var den eneste hun var "slem" mot. Hun var generelt lite hyggelig mot mange, mange som var redd henne, og hun var generelt veldig dårlig likt. Men hun er av den manipulerende typen som er venn med noen, fryser ut andre osv.

Plutselig nå er bestevenninnen min blitt venn med henne på FB og jeg kjente at jeg fikk direkte vondt i magen da jeg så det. Begynte faktisk å gråte. Minnene om hvordan det var ble veldig sterke. Det at bestevenninnen min nå er "venn" med henne er litt vondt. De har aldri hatt kontakt før heller.

Huff..veldig teit av meg det her, livet går videre eller hur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg godt, har samme greia med ei jente jeg gikk på skole med.. Hun var populær og bestemte alt og ingenting over alle, men nå når vi er voksne så har hun blitt det mottsatte og alle unntatt hun har fått seg et liv, hun lever fortsatt som hun var 16-17 år i en alder av 32 :P

Ikke heng deg opp i det, dere er voksne nå og hun kan ikke såre deg mer :)

Skrevet

Livet går dessverre ikke alltid videre.. .

Jeg har det på samme måte, var noen jenter som var ganske slemme mot meg i lang tid, og ingen vet at jeg sliter med det den dag i dag. Jeg flyttet fra hjemstedet mitt i 20åra (ikke pga jentene) og kom hjem og skulle besøke familie og venner. Skulle til frisøren, og gjett hvem som hadde utdannet som frisør og skulle klippe meg.... Den slemmeste av dem alle... Og herregud så ubehangelig det var!!

Hun var superhyggelig, og pratet som om at vi hadde vært bestevenner hele livet.. hun sa hun hadde sett meg på facebook, men følte hun ikke kjente meg godt nok til å legge meg til, men om jeg syns det var greit nå etter dette møtet..

For å si det sånn, jeg ignorerte forespørselen.....

Jeg vil ikke kalle meg barnslig, jeg har slitt mye pga alle de ordene de jentene der sa til meg.... ikke noe jeg vil glemme noen gang....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...