Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Gleder meg til å få posetiv graviditetstest, kjenne magen vokser og etter hvert livet i magen. Gleder meg til forberedelsene og fødselen! Det å gi være der og oppleve når barnet ditt kommer til verden, se når h*n kommer ut av deg som en kanal! Det er helt fantastisk! En fødsel (på ene eller andre måten) er så verdt det!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Glad jeg er ferdig med graviditet, fødsel og småbarnsperioden
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 jeg føler akkurat det samme! jeg gleder meg så vanvittig til neste gang! blir en god stund til siden mannen min ikke har bestemt seg for om han vil ha enda et barn. håper og tror jeg klarer å overbevise han om noen år! ønsker meg sååå nr.3! jeg har alltid følt på meg at jeg skal ha minst 3barn. mannen min har en fra før så det blir jo evnt. hans 4. barn. men, åh, som jeg gleder meg alikvel!!!! jeg "elsker" å føde. jeg påstår visstnok der og da at jeg aldri skal gjøre dette igjen, men det er når det står på som verst. ( de siste 20min. før pressriene setter igang) og den følelsen når barnet er ute.... herreminhatt... det er umulig å sette ord på hvor fantastisk det er!!! så ja.... det er så absolutt verdt det uansett på hvilken måte babyen blir født;) dersom det noen gang blir lov med surrogati i norge så skal jeg bære frem og føde venninnens min sitt barn.
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Jeg og gleder meg masse til barn nr 2! Men samboeren er ikke helt klar ennå,så det blir vel å vente litt til ja.. Hadde så sinnsyk fødselsangst sist, så klarte ikke glede meg Skikkelug over svangerskapet. Nå bare gleder jeg meg til alt neste gang,ja til og med fødselen :-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Hehe gøy med en posetiv tråd, jeg mener det men det var også for å få frem det posetive for dem som er redde HI
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 Jeg gleder meg til nr 2 jeg også. Gruer meg til å gå gravid igjen og til evt amming hvis jeg får det til denne gangen. Men jeg gleder meg til fødselen, og gleder meg til å få en større familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå