Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Ja det er det eg lurer på. Eg hadde tenkt å gi til fattighuset (eg bor litt utenfor Oslo). MEN eg ringte til de for å høre hva de trengte eller ville ha, og da sa de at de ville heller ha eks. 2 gaver til 500 kr stk enn 7 til 150 kr stk. Det likte eg ikke å høre for å være helt ærlig... Da var det noe som bydde meg imot å gi til de. Eg vet om mange som ikke kjøper gaver til 500 kr til sine egne barn / nevøer og nieser o.l. Og da synes eg at det hele bare ble usmakelig. I denne situasjonen mener eg at kvantitet bør gå fremfor kvalitet... Kanskje det er bare eg som er rar, men det for så være Anyway, så det store spørsmålet mitt er om noen kan tipse meg om hvor eg kan donere mine "billige og stusselige" gaver til 150 kr stk??? takk for svar
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Det kan være pga. det som skjedde i fjor. De fikk masse gaver, men da gavene ble pakket opp så var det flekkete klær, ødelagte leker og ting som ikke virket. Folk hadde rett og slett pakket inn søpla si og gitt den bort som gaver til Fattighuset. Så jeg kan faktisk skjønne at de sier slikt - selv om det høres aldri så rart ut.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 HI her Oj, det er ikke kult. Man kan jo ikke gi folk søppel. Det er drøyt dårlig gjort... Eg var inne på frelsearmeen sin hjemmeside, men fant ikke ut hvor man kunne donere gaver. Har eg rett og slett blitt litt blind?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå