Gå til innhold

Er det alltid skyggestrek på cb+ tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm i dag.. ingen tante kommet... murringer og super ømme pupper....

Tok en cb+ i dag tidlig.. det er en strek der, men man ser den ikke uten å demontere testen.. hehehe.. i know i know.. tåpelig.... haha...men kan man alltid se skyggestrek på cb testene? :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal vel ikke se noen skyggestreker, ta en ny test imårra :-)

Skrevet

Har en test igjen.. Burde vel kanskje vente enda litt lenger, men klarer nok ikke å vente lenger enn til i morgen tidlig uansett.. :P

Skrevet

Jeg fikk en sånn test nå når jeg var gravid.. Måtte vippe litt på testen og holde den opp mot lyse for å se streken:) så jeg gikk til innkjøp av first signal og cb digital... Og jammen var de positive alle sammen:) lykke til, kan nok se ut som du er gravid!

Skrevet

Du er ikke den eneste som demonterer testene hehe;-)

Lykke til med ny testing

Skrevet

Renee: Hvor lang tid tok det fra du fikk strek på cb til du testet pos med first signal og cb digital?

Testet på nytt i dag tidlig, men kom bare en ny "skyggestrek" syntes den ser bittelitt sterkere ut i dag, men det kan bare være at jeg vil se det.. haha.. men grå er den nok og ikke blå...

Finnes det tester på apotek i norge som er mer sensitiv enn cb?

Er jo ingen tegn til tanta enda, blir sprøøø snart..:)

Drømte i natt at jeg sto i et prøverom, skulle ha nye topper.. plutselig begynner det å sprute melk ut av puppene mine, på klær og speil og det som var... tihi..

Godt å høre jeg ikke er den eneste som demonterer;P;)

Skrevet

Jeg fikk kun skyggestrek på cb+ testene.. Testet senere samme dag med first signal og fikk positiv. Dette var faktisk 3 dager før ikm. Ventet bare en stund med å tisse og testet da!

Skrevet

Jeg har aldri fått skyggestrek uten å ha vært gravid så tvi tvi :) :)

Skrevet

Skal absolutt ikke ta fra noen håpet, men jeg leste på lommelegen. no at det alltid vil vises der hvor streken skal være på slike tester, for det er liksom en liten "grøft" der hvor det er det stoffet som tar opp hcg. Denne "grøften kan man se dersom man holder testen på skrå f.eks. Jeg fikk også en slik skygge da jeg testet negativt. Dersom det er farge og ikke en svak grå/hvit skygge så er det sannsynligvis positivt sa legen. Men det er ingen vits i å spekulere (det vet jeg utmerket godt selv :P), så eneste man kan gjøre er å teste på nytt :)

Håper du får en skikkelig sterk og utvilsom positiv test!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...