Gjest MMJ Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Ikke meningen å være kjip eller noe... men er litt lei av å kjøpe gavekort på hudpleie på 750 kr hvert år. Jeg er student (jobber litt som tilkallingsvikar og) og min mann jobber 80%. Jeg vet jo hun ikke hadde blitt "sur/Skuffet" om hun hadde fått noe annet... men likevel er det litt vanskelig å gi en "mindre" gave i år... når vi alle andre år har gitt så svære gaver... Idiotisk skynes jeg egentlig Holder det ikke å gi et skjerf (fint et til fks 300 kr)? Eller blir det litt kjipt? ¨Må kanskje nevne de kjøper MYE til barna våres når det kommer til uteklør og sko i løpet av årene. Så kanskje det ikke er så galt?
TøffiTrynet☠ Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Hun skal få ski-hansker, for det ønsker hun seg! Pluss noe skeiv julepynt, som barna har laget. Blir så fint, atte... Gi et skjerf du! Eller hva med en geit til flyktningehjelpen?
~sjiraff~ Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Sjekk ut mycitydeal.no der har de solgt masse gavekort til godt under halv pris de siste ukene, kanskje de har noe på hudpleie der du bor? Ellers synes jeg det er supert med ett fint skjerf! Eller hva men en billigere behandling hvis det er det hun ønsker seg.
Prinsessemamma x 2 Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Vi har kjøpt en god håndkrem og badekåpe
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 I år får hun faktisk mye. Strikkebok, album av ungene og hotell med spa. Men som regel bruker vi 300 på svigermor OG svigerfar tilsammen....
Monajenten Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Wow Andrea, skal dere gi henne et spahotell?? Så snille dere er:-p ANER ikke hva vi skal kjøpe til henne i år...
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Ja, et helt hotell! Håper jo å kunne få bo der innimellom, da )
Libido- Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Svigermor får spisebord med stoler til oss. Men vi pleier alltid å gi henne en del dyrer enn de andre, som takk for all barnevakt gjennom året. Mamma, svigerfar m.fam får for ca 300,- Så synes det er en helt grei sum. Vi søsken bruker å spleise også, slik at det blir en skikkelig ting. så kjøper vi noe småtteri ved siden av.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 Hun får ulltrøye og ullongs.
OsloMor Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 Jeg skal ikke kjøpe noe, men regner med at mannen kjøper noe enkelt til et par hundrelapper. Er også student, og gir egentlig ikke voksne julegave bortsett fra mannen. Søsknene mine og jeg kjøper kun til hverandres barn, og det er veldig greit synes jeg.
Monajenten Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 Ikke dumt! Kanskje det følger barnevakt med i samme slengen da:-D
stjertløvetann Skrevet 14. desember 2010 #12 Skrevet 14. desember 2010 Min svigermor får pc-pute, 6 fine stearinlys & matchende servietter, cd, sengetøy og fotokalender av oss. Vi var maks heldige og fikk det meste på tilbud, så det ble ikke så fryktelig dyrt, og alt er sånt hun ønsker seg
3småtroll♥ Skrevet 14. desember 2010 #13 Skrevet 14. desember 2010 Her får svigermor (og mannen hennes) en digital fotoramme fra oss og svigerinnen min. Legger inn bilder av barnebarn på den og det er det:)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. desember 2010 #14 Skrevet 14. desember 2010 Her får hun hodebunnsmasasje stav og en liten konfekt eske kjøpt på GYDA kiosken fra barnebarna, og fra meg og mannen får hun "bare" en flaske vin. Og bare fra meg får hun en fin kopp og 2 asjetter til fra "kremmerhuset".
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 14. desember 2010 #15 Skrevet 14. desember 2010 Her får svigeror og svigerfar bilde av barna, tatt hos fotograf, ullsokker fra apotek1, hver sin kopp med hånd og fotavtrykk av minsten, hjemmelaget såpe og et julehåndhåndkle fra størsta og en hjemmebakt engelsk julekake med både marsipantrekk og sukkerpasta, skikkelig julepyntet, med nisser, snømenn, engler osv. Har vel brukt litt over 500 på de tilsammen. Kunne gjerne brukt mer, men vi prøver å ikke bruke så mye på julegaver, og det viktigste er å gi noe de kan bli glade for.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 14. desember 2010 #16 Skrevet 14. desember 2010 Må legge til at det ofte virker som de blir mest glad for de hjemmelagede gavene (og gavene fra barna selvfølgelig), i fjor fikk det et glass sursild, noe som var veldig populært. Det samme har det vært når vi har kokt sukkertøy, bakt biscotti osv.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. desember 2010 #17 Skrevet 14. desember 2010 Har kjøpt en god såpe og smykkesett med kjede og øredobber:) Vanskelig å finne på noe og mannen er jo bare helt håpløs på å finne gaver, hehe
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 14. desember 2010 #18 Skrevet 14. desember 2010 Hos oss er det barna som får, og de voksne får noe. Hvert år får besteforeldre kalnder av barna. Også kjøpte jeg dusjgele og lotion itillegg til da min x-svigermor. Som jeg har ett veldig godt forhold til. Ja også musematte med bilde av barna på.
Makkapakka Skrevet 14. desember 2010 #19 Skrevet 14. desember 2010 Svigermor får Elizabeth Arden bodylotion, =Oslo-juleboka og bursdagsbok (til å skrive inn bursdager). Blir vel rundt kr 400,- totalt. Kjøper for ca det samme til svigerfar også.
Trollemor75 Skrevet 14. desember 2010 #20 Skrevet 14. desember 2010 I år kjøpte jeg 2 gode kjøkkenkniver til svigermor. Hun liker å lage mat, men knivene hennes er fra hun giftet seg (sen 50-tall?) og Trollet kunne trygt lekt med de.
Gjest Skrevet 14. desember 2010 #21 Skrevet 14. desember 2010 Har du råd, så har du råd - har du ikke det, vel, så har du ikke det. Min svigermor får en ansiktskrem jeg vet hun bruker, som koster ca 500. HUn har "alt" og ønsker seg ingenting, men noe må hun jo få, hun er jo en god dame. :-) Alle svigermødre burde få den største gaven, egentlig, de har jo født og fostret våre fantastiske menn :-)
Brava Skrevet 14. desember 2010 #22 Skrevet 14. desember 2010 en fin ulltrøye i silke og ull ( kosta ca 400 kr)
Simply Skrevet 14. desember 2010 #23 Skrevet 14. desember 2010 Vel, hun ønsker seg ikke noe, hun. Sier at en god rødvin hadde vært en fin gave. I fjor fikk hun et gavekort på spa, så det er jo litt forskjell. Hm, får tenke litt på det : )
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 14. desember 2010 #24 Skrevet 14. desember 2010 svigermor og svigerfar får tur til Portugal, vi spleiser med søstrene til mannen ;-)
*smula* Skrevet 14. desember 2010 #25 Skrevet 14. desember 2010 Svigermor ønsker seg stavmikser, så det får hun av oss til jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå