Gjest MMJ Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Ikke meningen å være kjip eller noe... men er litt lei av å kjøpe gavekort på hudpleie på 750 kr hvert år. Jeg er student (jobber litt som tilkallingsvikar og) og min mann jobber 80%. Jeg vet jo hun ikke hadde blitt "sur/Skuffet" om hun hadde fått noe annet... men likevel er det litt vanskelig å gi en "mindre" gave i år... når vi alle andre år har gitt så svære gaver... Idiotisk skynes jeg egentlig Holder det ikke å gi et skjerf (fint et til fks 300 kr)? Eller blir det litt kjipt? ¨Må kanskje nevne de kjøper MYE til barna våres når det kommer til uteklør og sko i løpet av årene. Så kanskje det ikke er så galt?
TøffiTrynet☠ Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Hun skal få ski-hansker, for det ønsker hun seg! Pluss noe skeiv julepynt, som barna har laget. Blir så fint, atte... Gi et skjerf du! Eller hva med en geit til flyktningehjelpen?
~sjiraff~ Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Sjekk ut mycitydeal.no der har de solgt masse gavekort til godt under halv pris de siste ukene, kanskje de har noe på hudpleie der du bor? Ellers synes jeg det er supert med ett fint skjerf! Eller hva men en billigere behandling hvis det er det hun ønsker seg.
Prinsessemamma x 2 Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Vi har kjøpt en god håndkrem og badekåpe
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 I år får hun faktisk mye. Strikkebok, album av ungene og hotell med spa. Men som regel bruker vi 300 på svigermor OG svigerfar tilsammen....
Monajenten Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Wow Andrea, skal dere gi henne et spahotell?? Så snille dere er:-p ANER ikke hva vi skal kjøpe til henne i år...
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Ja, et helt hotell! Håper jo å kunne få bo der innimellom, da )