Gå til innhold

julekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan anbefale noe her. Prøvde fotoknudsen, men greide ikke å laste ned bilder? Vistaprint virket ok, men 150 kr for rask levering? Og kommer toll i tilegg? noen som har gode tips til en nybegynner i julekortjungelen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta et fint bilde av ungene.

Print det ut selv, på fotopapir.

Lim det på et stykke kartong.

Putt på noen julete klistremerker.

Skriv en julehilsen.

....og vips!! Så har du fiks ferdige, personlige julekort. ;)

Sånn pleier hvertfall jeg å gjøre det, -for da blir det liksom litt mere personlig også... :) Også får du det akkurat som du vil!

Selv ble jeg ferdig med mine i går. Barna i nissekostyme, pent dandert på et saueskinn i sofaen... (Lillemor ser ikke i kamera, mellomste nekter å smile, og største har nisselua helt ned i panna... )

Limt på sort kartong, noen engler og glitterhjerter pent dandert, og julehilsen med hvit tusj. Ble så fint atte! ;)

GoD jUl!!! :))))

Skrevet

Vistaprint er veldig bra! men dyrt med 150 kroner i frakt jah! De sender fra Belgia,så skal du bestille derifra burde du holde deg under 200 for produktet ellers må du betale moms+++

Optimalprint,Japan photo og Foto Knudsen sender fra Norge etter det jeg vet... Så der kan du jo bestille fra,og det går fort! Søstern min bestilte fra Japan Photo og det kom etter få dager i postkassa.samme var det med en venninne av meg som bestillte fra foto Knudsen...

Hadde du hatt bedre tid så hadde jeg anbefalt deg å bestille fra Vistaprint...Jeg er såå fornøyd med de.de ble super fine,tykke og med print på baksiden- Men bestillte fra Optimalprint i fjor og var fornøyde med de også:)

Skrevet

takk for tips, sjekke ut noen av de andre ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...