Gå til innhold

Noen som har en god søskenvogn å anbefale?


junigutt2010venterjulibarn2011

Anbefalte innlegg

 

Venter barn i juli, det blir 13 mnd mellom barna så da trenger jeg en god søskenvogn, jeg vil ikke ha tre hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har akkurat vært gjennom en møysommelig prosess og endre OVERASKENDE nok opp med Carena double swing 2010 (viktig at det er 2010, da det har sjedd en VESENTLIG endring siden 2009) Jeg har kjøpt den allerede og trillet noen turer med den, vi har en som blir 22 mnd da lillebror kommer, og har derfor behov for en som begge kan sitte godt i til å fra butikken, stranda osv!! Det sto i mellom TFK twinner tvist eler carena sin, jeg har aldri likt karena, men NÅ gjør jeg det, etter de har fått lufthjul!!! Ulempen er at carena ikke har fotbrett til å slå opp..... slik at hvis han største skal sove så har han ikke bena rett ut....... men tipper ikke det blir en sove vogn for han..... han har en egen sove vogn.... ikke sikkert han sover så mye i vogn lenger heller da forresten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdtpå å vurdere om vi skal ha hardbag eller ikke...... kom på at baby ligger veldig godt i den mygbagen som hører til..... og siden det er sommer når han kommer så trenger han ikke voksepose heller....... når det blir kaldere og han skal ha mere klær OG må ha voksipose er han 6 mnd ca og da er han nok klar for sittedelen uansett...... altså ikke for å sitte i, men han sover GODT i den med voksipose...... han vi har fra før måtte uansett ha sæler når han var 6 mnd, og det er det jo ikke i hardbaggene...... men uanset koster hrdbagen ikkenoe...... så mulig jeg bare kjøper den i tilfelle.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Baby Jogger City Elite er helt fantastisk! Har nå brukt den i snart 2 år og er den beste vogna jeg nen sinne har hatt (Har hatt 6 vogner....). Du får kjøpt den på Barna Hus. Kan få mange varianter med ekstrautstyr o for den lille, men jeg brukte Teutonias softbag oppi vogna og det har fungert ypperlig. Skal gjøre et samme med tredjemann som snart kommer.

 

Av de best ekvaliteter med vogna nevner jeg at kalesja går utrolig langt ned, ryggen legges helt flat, beinstøtte slik at selv det store barnet sover godt i vogna, todelt slik at barna ikke pirker bort i hverandre.

 

Vogna er herved anbefalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter tvillinger i juni og har tittet masse på tvillingvogn (søskenvogn) og vi har falt for TFK Twinner Twist DUO.

Det er den eneste vi har funnet med fire hjul (de to første er svingbare) og med håndbrems. Syns mange tvillingvogner blir veldig simple og ustøe, men TFK sin er veldig fin. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har Easywalker DUO tvillingvogn og er veldig fornøyde med den. Synes det er god å trille og lett å få inn/ut av bilen. Vi falt for denne fordi den har to svingbare forhjul som kan låses, god plass til hver av barna (både i lengden og bredden), store gode bager med tykke madrasser og justerbart håndtak - som var et must da mannen min er mye lengre enn meg :) Vi titta på TFK også og den har jo fotbrett og håndbrems, men fant ut at fotbrems er tryggere + at fotbrett egentlig ikke er så viktig (det på TFK er jo uansett ganske smalt). I tillegg var EW'n litt billigere og myye finere :) Anbefaler at du tar en titt på denne, det er ei veldig bra vogn! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt teutonia team alu s4 (2009 modell), den har fire hjul, de to første er svingbare men kan låses, og den har håndbrems. Kan ikke si at den virker ustø heller i grunn... :) Kan anbefale den enn så lenge - har bare ikke tatt den i bruk enda ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...