Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har alltid vært veldig skeptisk til dette. Har hørt mange historier, men aldri følt at jeg virkelig tror på det. Så... I begynnelsen av november, ringte mamma og spurte om jeg ikke kunne ta en liten tur til henne og hente noe mat hun hadde til overs fra middag. Vi bor ganske nær hverandre, og lager hun masse mat, ringer hun alltid. Så jeg sa ja takk, og stakk innom og hentet det. Det satt en dame i stua da jeg kom inn. Hilse på henne og fikk med meg maten som hun hadde til overs, og gikk hjem. I slutten av november ble vi innvitert hjem til middag hos broren min. Vi kom inn på temaet om spøkelser, ånder osv. Da fortalte jeg at noen ganger så er det som om jeg føler at noen går bak meg. For noen ganger føler jeg det så sterk at jeg løper ut på kjøkkenet istedenfor å gå rolig. Men vi konkluderte med at jeg bare var paranoia og lo det bort. Så for noen uker siden, ringte mamma igjen og sa at hun måtte prate med meg. Det første hun spør er: "Har du ofte hørt lyder hjemme hos deg?" "Ja", svarte jeg. Så spurte hun: "har du tatt abort før?" "Ja", svarte jeg (for lenge siden, som jeg ikke har fortalt det til noen). Så sa hun: "det forsteret var en gutt, og det er han som bråker hjemme hos deg. Han følger også etter deg. Hun dama som var her sist du kom innom, er synsk og hun kunne se denne gutten". Vet ikke lenge hva jeg skal tro.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Mener den synske at barnet du abortert vokser i "den andre verden"? Har jeg aldri hørt om, og jeg har hørt endel om slike som følger...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Har ikke det minste peiling. Men du vet programmet med Lisa Williams? Hun "spådde" en mann og en dame, der hun dama hadde spontanabortert. Og Lisa sa at hun kunne se en jente som leker rundt dem. Kom til å tenke på det da jeg hørte om dette. HI
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Har ikke det minste peiling. Men du vet programmet med Lisa Williams? Hun "spådde" en mann og en dame, der hun dama hadde spontanabortert. Og Lisa sa at hun kunne se en jente som leker rundt dem. Kom til å tenke på det da jeg hørte om dette. HI
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Har ikke det minste peiling. Derfor, vet ikke hva jeg skal tro. HI
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Mistet selv tvillinger like før jula i fjord, noe som var ubeskrivelig vondt (uke 21).. Når vi kom hjem fra sykehuset, fikk jeg et smykke av samboeren min, som symboliserer ungene våre (ei jente og en gutt). Dette la jeg altid i fra meg i skapet på badet når kvelden kom, så det ikke skulle skje noe med det, men hver eneste morgen lå det i stua, oppå et bord (det første man ser når man går fra soverommet inn i stua). Hverken jeg eller samboeren min flyttet på det, samtidig ble det mye støy på kjøkkenet vårt, kaseroller og skapdører som smalt. Vi bodde da i en veldig liten leilighet (34 kvm) i en kjeller, huseieren opplevde mye uro og skremsler i huset sitt, så de ba ei klarsynt komme og se/føle etter om hva det var. I selve huset var det en mann og en dame som gikk igjen, nede i leiligheta vår, var det en sint mann på kjøkkenet fortalte hun, men så kom vi til stua, hun satte seg ned i soffaen og gråt! Fortalte oss at det var to veldig små barn der, som ikke hadde knytning til huset, men til meg og samboeren, hun forklarte hvordan de så ut og det var akurat som å høre beskrivelsene av barna våre. Hun spurte meg rett ut om jeg hadde mistet tvillinger nyerlig, og det hadde jeg jo. Når vi flyttet til huset vi nå leier, var jeg redd for at barna våre sine "ånder" skulle bli igjen, eller bli borte, men morgenen etter første natt i huset fikk vi bekreftelse på at de var med oss hit også, jeg la smykket på badet, og når jeg skulle sjekke mobilen min på morgenen (som ligger i vindusposten vår) så lå smykket mitt oppå den. Jeg er fast bestemt på at det finnes mer mellom himmel og jord, og tror virkerlig tvillingene våre er med oss hver dag <3
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Kan jo legge til dette da: Hun klarsynete kunne ikke komunisere med tvillingene våre direkte, men de har en "verge" på "den andre siden", som er med dem, og passer på dem, slik hun beskrev henne, så minner det meg om det jeg har sett og hørt av min mormor, og hun har jeg aldri møtt i det virkerlige liv, da hun døde mange år før jeg ble født.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 De har ikke fysiske kropper på den andre siden, så de trenger ikke vokse..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 nei, for noe tull...slemt av mammaen din å si.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 Sjeler som har gått over til den andre siden kan oppsøke oss her nede som de føler en tilknytning til. Man inkarneres som regel sammen i den samme gruppen av sjeler mange ganger, og nære venner på den andre siden vil velge å også leve sammen her nede på jorden. De ønsker å følge sine kjære i deres utvikling og støtte dem på ulike vis. De lever i lyset og i sjelen (sitt virkelige jeg) og sender dere kun kjærlighet.
Lunapuna1985 Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 wææææ, så ekkelt! Jeg kunne fint funnet på å tro på det. Det er nok mer mellom himmel og jord enn vi vet. Opplevde engang da jeg var yngre at det var masse lyder i huset, jeg var alene hjemme, og dette var et murhus. Hunden hørte også lydene og knurret mens det sto på... ekkelt...
Lunapuna1985 Skrevet 13. desember 2010 #12 Skrevet 13. desember 2010 Men hvorda opplever du dette da? er det ikke ubehagelig?? Jeg hadde blitt kjempe redd jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #13 Skrevet 13. desember 2010 Det er da ikke ekkelt å bli besøkt av sitt eget barn vel?? Skjønner ikke hvorfor man skal velge å se på det på den måten, være redd osv. Man kan velge å se på det som en fin ting, og da får man også gode opplevelser med det
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 13. desember 2010 #14 Skrevet 13. desember 2010 Nei, for meg er det en trøst å vite at de fortsatt er med oss, enda vi ikke kan ta på dem, eller komunisere med dem, de er der, sånn er det bare
Lunapuna1985 Skrevet 13. desember 2010 #15 Skrevet 13. desember 2010 jeg synes sånne overnaturlige ting er ekle. Liker at det finnes skikkelige svar på ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå