Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Syntes det er så utrolig kjipt å ikke kunne krype godt inntil samboeren min når jeg ligger meg, og om natten! Sover dårligere når han ikke er hjemme og! Aaarg!! *syte*
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Helt enig. Har det akkurat på samme mæte. det er kjempe slitsomt. Blir liggende våken i maaange timer. Blir gal,hater det=(
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Ja, jeg og ligger våken i flere timer når han ikke er her. Sovner med engang når han er hjemme,han trenger faktisk kun å sitte i stuen og jeg sovner fort, men det pga jeg vet han er der og snart kommer å ligger seg inn til meg!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Helt motsatt, jeg. Glad når sambo skal sove borte, for da får jeg bedre plass. Sover ofte på sofaen også for å få ligge alene.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Såpass ja! Har dere liten seng da? Siden det er bedre å sove på sofaen? Når vi er på turer og det er enkel senger sover vi ikke så godt sammen, for da blir det trangt, så vi ligger da litt sammen før vi sovner, så flytter den ene seg bort i den andre sengen, men i løpet av natten ender vi opp i samme seng igjen =P hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå