Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Har en venninne som sjelden svarer på meldinger enten det er på fb, eller sms. Når jeg f.eks sender en melding på mobil eller face om vi skal finne på noe, så kan det gå opptil 2-3 dager til hun svarer. Henger meg ikke opp i det, fordi jeg tenker at hun er opptatt noen ganger eller ikke gidder å svare med engang. Men det som irriterer meg, er at når hun sender melding til meg enten det er på sms eller face, og jeg ikke gidder å svare med engang, så sender hun flere meldinger etter hverandre og maser. Det er vanlig at når hun sender melding og spør om vi skal finne på noe, og jeg er kanskje for opptatt på jobben til å svare, så iløpet av 1 time kan jeg få opptil 5 sms'er der hun maser. Så irriterende!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Slutt å sende sms eller facebook-meldinger da, og ring heller. Og med det samme kan du jo fortelle henne at hun ikke kan forvente svar på sekundet når hun selv er så sløv til å svare. Hvorfor prater du ikke med henne, i stedet for å pøse ut eder og galle her?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Å vær litt irritert er ikke som å pøser ut eder og galle, du. Jeg har sluttet å ringe, for hun svarer enda mer sjelden på tlf og ringer aldri tilbake. Så det er nok ikke for ingenting at jeg fortsetter å sender meldinger. HI
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 P.s: har tatt det opp med henne, men det har ikke bedret seg....så derfor lufter jeg ut min frustrasjon her.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Jeg er som din venninne, bortsett fra masingen. Jeg har sagt til de fleste i min omgangskrets at om de vil ha tak i meg MÅ de ringe, men er ikke alltid jeg når å svare telefonen engang. Veldig lat med telefon er jeg, og meldinger orker jeg ofte ikke å svare på. Før pleide jeg å ringe tilbake om jeg fikk melding, men nå glemmer jeg det bare bort! Men mase gjør jeg aldri. Jeg er bevisst på at jeg ikke kan forvente av andre å få svar med engang fordi jeg vet at jeg ikke alltid svarer med en gang.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Uff, jeg er sånn som venninnen din, ift å være superdårlig på å svare folk når de lurer på om man skal finne på noe osv. Tar gjerne noen dager før jeg kommer på at "pokker, jeg må få gitt tilbakemelding". Er ikke flink til å ta telefonen når folk ringer, heller. Men jeg maser heller ikke på andre, da. Jeg "purrer" gjerne etter noen dager hvis jeg ikke har hørt noe og det nærmer seg datoen jeg har foreslått, men det er det.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 jeg syns det er helt greit å ikke svare med engang. Å glemme å svare, er noe alle gjør. Om man har hatt en lang dag og ikke gidder å svare, er helt greit for min del også. For jeg er også sånn. Men det er den masingen (purringen). Å sende flere meldinger etter hverandre fordi jeg ikke kan svare der og da...ja...er som sagt irriterende. Men men...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 Skjønner godt at du blir irritert, særlig når hun krever at du skal svare med en gang.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 kanskje det er JEG som er venninna di, for det er sånn jeg er.. jeg glemmer å svare, eller vet ikke hva jeg skal svare og noen ganger bare dropper jeg å svare hvis det ikke er noe spes. OG ofte kan det gå en dag før jeg svarer hvis jeg er usikker om jeg kan finne på noe eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå