Gruffalo:-) Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Vi sitter å tenker litt forbi julaften og lurer på hva vi skal finne på nyttårsaften:-) Vi har ikke så mange vennepar i nærheten, og familien vår er ikke hjemme til nyttår. Så mest sannsynlig blir vi sittende hjemme. Egentlig helt greit siden vi har små barn.. Men, hva gjør dere nyttårsaften?
Tøysetipp Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Vi skulle egentlig på nabo- og venners-vennersfest. Men, bestillte en tur til Gran canaria i stede. Så på nyttårsaften skal vi mest sansynlig på fest til et homsepar som bor der nede. Uten arvingen, da hun er hjemme hos sin far m/ hans familie.
Steget Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Vi har tenkt til å være hjemme. Kanskje inviterer vi et par stykker over, vet ikke helt enda. De siste årene har vi vært hjemme, da uten barn. Nå har vi en liten baby, så da er det ihvertfall greit å være hjemme. De nyttårsaftene vi har vært bare meg og kjæresten har vært kjempekoselige! Det blir det helt sikkert i år og. Gleder meg:)
Fire småtroll Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Jeg skal lage middag til oss og familien til søsteren min, kan godt hende mamma og hennes mann også stikker innom (ikke helt avklart enda).
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Jeg skal jobbe. Så får vi se hva mannen og ungene finner på..
Espoir Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Vi har etterhvert fått tradisjon for å ha to gode vennepar med barn hos oss. Vi liker å¨ta det rolig, og derfor inviterer vi nettopp disse, som vi kjenner godt og som også liker å ta det rolig. Vi kjenner dem så godt at vi til og med kan si at nå vil vi legge oss, hvis det skulle røyne på. Heldigvis har vi ikke trengt det foreløpig, da.
*vips* Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Vi har fast tradisjon med et vennepar. I år skal vi være hos oss. Koooosli
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 Vi har besøk av mine foreldre annethvert år. I år skal vi være alene, og jeg gleder meg. Vi koser oss skikkelig på nyttårsaften. Spiser god middag, dessert, masse levende lys. Når barna er i seng finner vi frem brettspill, kanskje ett glass vin og godis.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 14. desember 2010 #9 Skrevet 14. desember 2010 Ikke planlagt noe enda. Vet ikke helt om jeg skal ha barna , men da kan det hende vi bare blir hjemme. Synes ikke nyttårs aften er så veldig spesiell. Er som en helt vanlig dag. Blir å kose meg med barn aog at de får stjerneskudd og god mat.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 14. desember 2010 #10 Skrevet 14. desember 2010 Føde!!! Hvis jeg ikke har det unnagjort til da... Har termin 010111 )
Serial mom Skrevet 14. desember 2010 #11 Skrevet 14. desember 2010 Vi er en del småbarnsfamilier i gata her, så vi som ikke er bortreist samles ofte bare ute i gata etter middag og sender opp litt fyrverkeri, siden barna er for små til å være sent oppe. I år er alle oss småbarnsnaboene invitert til middag hos ene familien, så da må jeg vel plutselig pynte meg litt også.(hjelp) Blir veldig koselig:) De som har barnevakt blir vel der utover kvelden, selv må jeg nok hjem når det er leggetid for småtrollene våre.
Libido- Skrevet 14. desember 2010 #12 Skrevet 14. desember 2010 Skal til et vennepar =) Ungene skal også være med =)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 14. desember 2010 #13 Skrevet 14. desember 2010 Uvisst, da jeg har termin 29. desember. Kanskje jeg ligger på sykehuset i smerter, eller kanskje jeg ligger med lillegutten min på brystet? Hvis ikke så feirer vi den nok i nyhuset vårt (som vi forhåpentligvis flytter inn til iløpet av helgen), sammen med noe familie Har egentlig ikke planlagt så langt, da vi har så mye annet som skal gjøres før jul. Tar det litt på sparket
solita 06 Skrevet 14. desember 2010 #15 Skrevet 14. desember 2010 Vi skal være hjemme, moren min kommer på besøk- blir koselig! Vi går på barneteater kl 13, og hjem og lager god middag etterpå, et glass vin, stearinlys og stjerneskudd :-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. desember 2010 #16 Skrevet 14. desember 2010 Stille og rolig hjemme, bare vi og ungene. Når klokka bikker ti, drar jeg på nattevakt, og mannen blir hjemme med ungene.
Gjest Skrevet 14. desember 2010 #17 Skrevet 14. desember 2010 Skal holde hus med Tangloppa og katten;) Får kanskje (forhåpentligvis;) besøk av venninner med og uten barn. Og så blir det kanskje en liten skvett med sjampis når ungene har lagt seg?
yasmina Skrevet 15. desember 2010 #18 Skrevet 15. desember 2010 Skal mest sannsynlig bare spise middag hjemme og se en god film med ungene mens vi spiser norsk godteri. kanskje det blir grilling med naboen. Ved midtnatt hopper vi vel over til naboen og synger "for auld long syne", legger ungene og tar turen ut. Ingen raketter eler stjerneskudd her, men vi saa stort fyrverkeri paa nasjonaldagen da, saa det er helt greit.
mai mammaen til to Skrevet 15. desember 2010 #19 Skrevet 15. desember 2010 vi skal å spise pinnekjøtt hos søsteren min... så skal vi gå nyttårsbukk med ungene der og kose oss..
FrøkenSprøken Skrevet 15. desember 2010 #20 Skrevet 15. desember 2010 Vi skal væe sammen med svigermor, mannen hennes, og mine svigerinner, samt min manns onkler, tanter og søskenbarn .) Kjempekoselig! Annenhvert år er vi sammen med min familie, og da er vi godt over 20 stykker oppe hos min tante og onkel. Da spiser vi morfars nyttårsgryte, julekaker og konfekt, drikker gløgg/vin/likør, spiller kyrong (hvordan i alle dager skrives det? hehe) leker med stjerneskudd, og skyter opp raketter klokken 12. Ungene får være våkne så lenge de vil, eventuelt legger vi dem på et rom hos der oppe, og så triller vi i vogna eller bærer over i bilen når vi skal hjem. Vi spiller ulike typer spill, og bare har det hyggelig sammen, alle fire generasjonene For meg er nyttår like viktig som julekvelden, minst! Og jeg har faktisk aldri vært ute og festet på nyttårsaften. Da er det familiekos
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 15. desember 2010 #21 Skrevet 15. desember 2010 Vi har faktisk ikke tenkt så mye på nyttårsaften enda, tar det litt som det kommer. Har pleid å være sammen med et annet vennepar, men foreløpig ikke avtalt noe. Har dessverre litt begrensninger på hva vi kan gjøre, da vi har en bikkje som er utrolig redd for raketter. Noen dumme unger kastet kinaputter etter henne når hun var valp, og det sitter fortsatt i. Så eneste jeg vet er at vi skal være sammen med henne et sted uten altfor mye bråk;)
Verbena Skrevet 15. desember 2010 #22 Skrevet 15. desember 2010 Mannen i huset skal jobbe på dagen, så da slapper nok bare jeg og gutta av og ladder opp til kvelden. Får besøk av ei venninne og hennes to barn til middag (pizza, ønsket av ungene) også blir de hos oss til 1.nyttårsdag. Ungene har planlagt at de skal være i kjellerstua å ha unge fest der =P Ut å se på og muligens sende opp nå raketter til midnatt og 1.nyttårsdag har vi planlagt å ta med hurven på lekeland. Mulig vi får besøk av enda flere også, ikke bestemt enda. Men alle vet at de er hjertelig velkomne hit og det vet de!
Mammaen til Isak Skrevet 15. desember 2010 #23 Skrevet 15. desember 2010 Jeg jobber- hva den bedre halvdelen skal har jeg ikke peiling på Sikkert til noen å ta seg en dram
Gurine Skrevet 15. desember 2010 #24 Skrevet 15. desember 2010 Det er eksen som skal ha ungene. Men han jobber ganske sent, så det blir vel jeg og ungene på nyttårsmiddag. Og så drar vi vel over til ham etterpå. Jeg tilbringer sikkert kvelden der for å slippe å være alene på nyttårskvelden, før jeg reiser hjem til meg selv etter 24.00. Helt ærlig har jeg lyst til å dra på fest/ball eller spise romantisk middag sammen med en snill og kjekk fyr, og ikke bare sitte "hjemme".. Men det er bare en drøm og langt i fra virkeligheten.. buhuu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå