Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Tenkte vi skulle begynne med det i år, men er det noen andre som gjør det?
☆☆☆ Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Har aldri gjort det annet enn på juletrefester, hverken som barn eller i voksen alder..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Vi gjør det når det er barn til stede. Det er lenge siden sist nå, men ettersom det har økt på med flere barn på kort tid så er vi i gang igjen. Vi hadde en liten generalprøve i går hos mormor. En plante og noe pynt. Ungene på 5, 3,5 og 1,5 elsket det. Lille på 1,5 år "sang" av full hals. Hi hi. Selv kan jeg ikke huske at vi har gjort det, men tanten min sa vi gjorde det da jeg var liten også.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Nei det ville vært umulig. Ligger jo et haug av gaver rundt.Måtte isåfall hatt en gymsal å gjøre det i.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Jaa. Det har vi alltid gjort, selv da der ikke var barn i familien og yngste var 25 år!! Klin umulig og nå rundt treet, men alle 5 holder hverandre i henderne. Super koseligt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå