Gå til innhold

Svangerskapskløe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klør meg til blods på leggene flere ganger hver dag... :( Noen som har et tips, hva som kan hjelpe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Jeg hadde det slik.. Det er noen år siden jeg var gravid nå. Var HELT desperat. Hver kveld måtte jeg hive av meg klær og bare sitte i sofa og klø. HELT ekstremt. Så sikkert GAL ut mens jeg var på besøk!

Jeg prøvde ALT: Aloe Vera, Hvitvask. myggmiddel + + +. Ikke så mye hjalp.. bare i en kort periode. Jeg syns hvitvask var PYTON!

Er du langt på vei? Har du sjekket deg hos lege? Det er visst lever eller nyrer som IKKE skiller ut et stoff de skal, eller noe sånt. Jeg måtte opplyse min lege om det, og så begynte han å måle. Alt for høye verdier, og min fødsel ble satt igang noen dager før termin grunnet dette. Jeg fikk det på slutten. ( I juli - og hadde termin i sept).. Ble verre etterhvert.

Jeg hører noen får MYE plager lenge, mens hos andre forsvant det så fort ungen var ute. Synes jeg husker at en av de verste tingene med fødsel, var kløen!!! Jeg klødde mye på sykehuset etterpå også, og ingen alllergitabl eller noe hjalp. Hørte noen hadde dette i flere år etterpå og ble litt lei meg.

Men ca 1 uke før jeg skulle på 6 ukers kontroll, så begynte det å gi seg!!!!! (HURRA).

Her står det litt:

http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/graviditet-og-amming/svangerskapskloe

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...