midgard Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Dere som ikke er alemeforsørgere må jo være stokk dumme, som velger å leve i et forhold og atpåtil "taper"sårt trengte penger av staten! Nei, gjør noe med situasjonen din i dag - forlat mannen og få en økonomisk oppsving! Hilsen alenemammasomleverlivetsgladedager;)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 hihihihihi..... Så sant, så sant
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Du glemte .no eller .com alenemammasomleverlivetsgladedager.com Sånn! Hilsen dårligdamealenemor.com
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Lønner det seg å slutte å jobbe før jeg dumper mannen, eller hvor mye bør jeg tjene. Kjenner jeg blir litt stresset av å ikke vite hvordan jeg skal komme best ut av det. Målet er å gå hjemme, men å få mest mulig penger. Gi meg noen tips da!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Alle vet jo at alenemødre er horer, så svaret hvor du tjener penger sier seg vel seg? Men pass på at du skviser mannen mest mulig for penger da!
midgard Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2010 Til 20:44, pass ekstra godt på gubben du, så jeg slipper å "skvise" litt penger ut av han og... Horer blir likksom litt billig uttrykk, syntes forøverig prostituert passer bedre - vet å ta seg betalt veit du! Fy f"#n for et jæ@... NEK du er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå