Gå til innhold

Hva skjer? Fint om andre kan komme med erfaringer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt hva som skjer med kroppen for dagen. De siste 3- 4 dagene har jeg fått gradvis smerter i korsryggen, da spesielt ved å gå mye/ ståligge etc. Slike smerter jeg hadde sist jeg var gravid. I tillegg er blodårene på brystet blitt mye mer synlige enn vanlig, noe som og sist skjedde ved forrige graviditet.

Testene er absolutt negative, tr i helgen eller i dag. Sist jeg var gravid fikk jeg positiv test ca 4 dager før ikm.

Noen som hadde forskjell fra første og andre graviditet om når dere fikk positiv test? Synes det er utrolig rart at jeg har fått vond i ryggen og pluselig, når jeg normalt ikke har det. Hvor fort kan en få bekkensmerter ved graviditet? Har ingen spesielle symptoner når tr kommer, så kommer som oftes uforberedt og dette er ikke mens smerter.

Erfaringer????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to fra før, men kan ikke huske at testen gav utslag seinere med nr2 enn med nr1.

Da jeg ble graviid med nr 3 (som endte i en sa) husker jeg i hvert fall at testen ble positiv et par dager før ikm.

Men det er likevel fullt mulig at du kan være gravid selvom testene er negative.

På den annen side er det veldig mange andre grunner til en vond rygg også :o(

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Ja synes jo dette er veldig rart. Vond rygg bruker jeg normalt ikke ha. Og nå går det litt nedover venstre ben også. Tenker om jeg er gravid blir det 36 utfordrene uker fremover, og er jeg ikke det tenker jeg hva har skjedd?? ;)

Tålmodighet tålmodighet kom til meg.... Bare jeg får et svar snart er alt greit.

Skrevet

Ja, uff. Håper ikke du får et vondt bekken resten av et evt svangerskap :o/

Masse lykke til :o)

Skrevet

Takk takk Tieran :)

Har lest litt om bekkenløsning og er ikke umulig å få det før positiv test, så nå er det bare å vente å se.

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...