Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Hmm...er litt rastløs nå, og har lyst til å pynte litt, har ikke så veldig mye julepnt da, men litt småting. Samboeren drar på sjøen på onsdag, og kommer ikke hjem igjen før midten av januar. I helga koste vi oss med julemiddag hjemme hos mamma. Så skal jeg hive meg irundt å pynte litt, slik at det blir litt julestemning her hjemme mens samboeren er hjemme?!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Vi pyntet i dag! Og jeg kan se at alle naboene også har begynt. Julen varer ikke så lenge - så nissene får stå fremme til 2 januar her. Juletreet kommer inn lille julaften. En samboer som drar på sjøen i julen:( Høres trist ut...kanskje han får litt julegodter med seg:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Da skal jeg hive meg rundt å begynne å pynte litt Er trist at han drar på sjøen ja, er vel verre for han enn for oss, han var også borte jula i fjor (byttet båt i løpet av året). Går glipp av julaften, mellomjula, nyttårsaften OG bursdagen til sønnen vår. Blir en kose kveld i morgen med godsaker og slikt før han drar ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå