Gå til innhold

min karriere som byggmester...


Anbefalte innlegg

Skrevet

var kort:-)

 

Jeg kjøpte et ferdighus på joker, og tenkte at dette må jeg klare.

 

Smelter sukker i panna, så langt alt vel. Men så blir det verre. Delene skal jo passe i alle ender, og om endelig det går sånn ca greit så skal jammen taket på også... Og det var ikke lett!

 

Men det henger nå sammen på et vis...

 

Så var det melisglasur, det kan jo ikke være så vanskelig. Ehh, jo, det kan det faktisk. Oppskriften sier 1 eggehvite, og 4 dl melis. Og litt sitrondråper, men det hadde ikke jeg, så jeg droppet det.

 

Men det er jo ikke nok væske til å få blanda ut melisen! Litt melk må til (for å få fin hvit melis har jeg lest) Og melisen ble fin og hvit den. Men den vil jo ikke henge fast i huset! Etter å ha gnidd den inn litt så gikk det til slutt.

 

 

Huset ble så fint at:-) Og det ser absolutt hjemmelagd ut:-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...