Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Eller bare med lilla ting? Når pynter dere i så fall med resten? Og hvor mye gjør dere ut av det?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 estjerne, julehus med lys, julekalender og julekrans ute
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Har pyntet til advent. Nissene og det røde kommer ikke fram før lille julaften:-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Det kommer flere og flere nisser ut, og duker og lys, altså litt hver dag nesten Lilllejulafta kommer treet og findukene:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Jeg liker ikke lilla, så jeg pynter hele huset med rødt til 1.advent.. Full julepakke med andre ord !! )
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Juletreet ble pyntet forrige helg:D Så koselig her atte!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Så tidlig? Hadde det vert baaare opp til meg er det fare for at treet hadde kommet inn i huset litt før 23. også
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Har bare noen lille lys, ellers har jeg pyntet til jul,ja. Har ikke noe rødt,da. Rødt kommer ikke på plass før juletreet er inne på lille julaften. For min del kunne jeg droppet det røde... For meg er julepynt engler, gull, sølv, svibler, adventsstaker i vinduene, stjerner, noen nisser og masse masse levende lys. Fat med klementiner, nøtter, twist og annet juledigg inngår også i juleinteriøret mitt:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 Pynter ikke mye til jul Men adventstaker 2 stk, adventslys, noen få nisser og julestrømper til barna , ja og lys, julekrans og litt pynt utenfor døren rød,lilla og hvitt..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 Har foreløpig bare pyntet til advent og hengt opp julegardinene. Noe julepynt kommer opp til helga tenker jeg, og resten (inkludert juleduker og juletre) kommer påå lillejulaften
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 Nei, jeg har ikke pyntet til jul. Julepyntingen tas lille julaften. Nå er det fire lilla lys, og det er det.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #12 Skrevet 13. desember 2010 Er vel mer eller mindre ferdigpynta til jul ja. Men så reiser vi bort til helgen og blir borte til nyttår. Sånn vil det nok være i flere år, da vi bor et stykke fra nærmeste familie. Vil ha litt følelse av jul i eget hus også, så derfor pynter jeg ca en uke før vi reiser. Juletreet kom opp i helga som var. Men om vi skulle vært hjemme, hadde jeg ikke pyntet før en av de siste dagene før julaften.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #13 Skrevet 13. desember 2010 Første søndag i advent pyntet vi med lilla lys, adventsstaker, adventstjerne og engler (i glass) Helgen som var fikk barna ta frem noen nisser som bor i en treeske med bomull, snømenn og noen grå strikkete nisser:) Store nissen og velkomstskiltet vi har ute er også på plass, men de siste større røde tingene, juleduk og juletreet- det kommer ikke frem før lille julaften:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #14 Skrevet 13. desember 2010 Jeg og ungene pynter til jul 1. des hvert år. Jeg synes jo det er litt jobb å ta frem alt, så da synes jeg det er greit å ha det fremme en liten stund. Å pynte til advent i mellomtiden er litt i overkan synes jeg. Jeg har da virkelig annet å holde på med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå