Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Nei tror ikke det. Men deilig er han
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Han er nok homofil, men han er ikke homofæl.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Vel, har ikke sikre kilder som har sett han med mannfolk, men han sier han eier to rosa rettetenger...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Homofæl er vel hovedsaklig for de som faller i "Perez Hilton kategorien."
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Det har jeg tenkt for meg selv lenge at han er homofil! Han er jo veldig pen, alltid homo slike
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 Jeg tenkte veldig tidlig at det hadde vært gøy om det ble par av han og (ho)Mo. De hadde vært søte sammen da. Men jeg tror Atle er sammen med han som satt sammen med Atles mor under finalen. Han ble presentert som Atles bestevenn og var også veldig søt og glatt i trekkene. En skikkelig hud-og-hårprodukt gutt det også, slik som Atle jo er.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 Herregud så teite dere er. Er alle pene gutter homofile, og trenger man å være homofil fordi man eier rosa rettetenger? Kjenner Atle, og nei han er ikke homo. Ikke at det hadde gjort noe, men når dere først spør så dumt så skal dere jaggu få svar.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #12 Skrevet 13. desember 2010 Hvordan skal vi vite det, så lenge vi ikke kjenner ham? Og hvilken rolle spiller det?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #13 Skrevet 13. desember 2010 kan ikke si at den tanken har slått meg engang, men nå kjenner jeg ham ikke personlig...han bestevennen er forøvrig med i samme band som Atle, Above Symmetry etter hva jeg har skjønt og det bandet (under et anna navn) ble danna når de gikk på musikklinja i Skien sammen... Klart de kan jo være et par fordi, men like sannsynelig at de er bestevenner som har kjent hverandre lenge.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #14 Skrevet 13. desember 2010 Verken Mo eller Atle er homo!!!!!! Bare fordi en gutt er litt feminin eller pen betyr det ikke at han er homo. De fleste homser er ikke fjoller som springer rundt med fjær og glitter (de finnes de også) Dere får ta dere en tur på homseutested og se og slutte å utale der om ting dere verken har greie på eller har noe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå