Patetica fåkksi Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Intimissemor und die andere hagemestere; når kan jeg plante tomatfrø? Var det i februar mon tro? Intim, hvor kjøpte du de magiske frøa?
Gjest cunning stunts Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Ach du min lille hjårrrrrtekalv, det vederkveger mitt hule sorte hjerrrte at vi snart kan så igjen - ja, i februar, og VI VEIT AT DET FUNKER SOM PIKK I GRETE, hurra!
Patetica fåkksi Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2010 Kunne ikke sagt det bedre eller finere selv!
Anne-B. Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Godt å høre at det ikke bare er jeg som tenker i de baner. Denne sesongen skal jeg også prøve meg på tomater ute. Skal prøve å få opp det drivhuset jeg planla i år. Har tigget meg vinduer fra snekkerne som renoverer fasaden på rekkehusene i borettslaget. Så forresten videoopptak av meg på overtid i våres. Titelspor: "I am a walrus"
Gjest cunning stunts Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Takk takk, og frøa var btw fra oasen, bog standard men type "små tomater" (ikke sikker om de het cherry) med relativt tidlig modning.
Gjest cunning stunts Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Tøft. Drivhus får jeg nok ikke til, der det kunne stått ift sol er det ikke aktuelt. Men hjørnet er bra nok, hadde sykt mye tomater i mange uker. Jeg synes forresten du var på overtid i all evighet (mulig du også syntes det). Lengste svangerskap noensinne. Har produktet ombestemt seg når det gjelder når på døgnet man sover, eller er det litt døgnvilt hos dere ennå? Mener å huske du var litt sånn trøtt her...?
Anne-B. Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Ja, det føltes da som en hel evighet da det pågikk, og jeg har aldri sett verre til pondus. Den tradisjonelle julefilmen gubben klipper sammen og gir besteforeldrene ble sensurert både her og det. Det er til tider ganske døgnvillt hos oss, men nå tror jeg både ungen og sola snur snart. I går kveld satt jeg i armkroken til gubben 1 1/2 time i strekk, uten ungemas, og det er ny rekord som trebarnsforeldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå