Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har rota det skikkelig til, jeg har problemer med shopping og har slitt uten penger i seks måneder og er skyldig mange penger, nå topper alt seg opp og jeg ser ingen løsning , jeg har sånn grusom angst akkurat nå og er svært deprimert.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Du kan få gratis økonomi hjelp via NAV!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 ja men dette er nok noe jeg får klare meg selv, vil ikke de skal se hva jeg har brukt pengene mine på!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Du skrev jo at du ikke ser noe løsning, og da fikk du bare ett råd av meg! Og hvis du ikke vil ha hjelp, så må du jo på en eller annen måte se en løsning selv da!? Eller? Du får prøve å ringe de du skylder penger og forklare hvordan det er, og høre om du får en betalingsplan du kan klare å følge!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Hva har du brukt pengene på da? Rosa neglelakk? Siden du er flau mener jeg? Det er mange i din situasjon, og du må gjøre store endringer før det blir bra. Prøv å selg unna på finn.no det du kan. Om så TVen, i en slik situasjon er ikke luksus verd en dritt. Sjekk TV3 play norge/sverige og sett deg inn i hvordan luksusfellen ordner opp. Kanskje du klarer å ordne opp uten innblanding av fremmende? Men da må du være steinhard, og legg shoppingnykkene på hylla. Hvem ville du imponere i utgangspunktet? Hold deg unna disse personene, så slipper du å ha forventningspress over deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå