Gå til innhold

Noen som bare vil ha et barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det egoistisk?

 

evt når fikk dere nr 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, nå er det nå egoistisk å få barn i det hele tatt da;)

Hvor mange barn man vil ha, er jo opp til hver enkelt! Vil dere bare ha ett barn, så har dere bare ett barn da vel:)

 

Vi fikk nr2 når eldste var 3 år. Det går utrolig bra, ingen søskensjalusi:)

Skrevet

Jeg venter mitt første barn og tror ikke jeg kommer til å ha lyst på flere. Samboer har 2 barn fra før,så 3 tilsammen er akkurat passe:) Da trenger vi i allefall ikke kjøpe ny bil;)

Skrevet

Jeg kunne tenke meg bare et barn, i alle fall per i dag. Min samboer ønsker seg 3 barn, så vi blir jo sikkert nødt til å møtes på halvveien. Men det er nok ganske uaktuelt at jeg går med på 3 barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...