Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har to friske gutter som er høflige, sosiale og snille. MEN.....bare hver for seg. Sammen er de dynamitt! De skal alltid, alltid lekesloss. Og det ender alltid med gråt. De hopper på hverandre så snart de får sjansen. I butikken, i barnehagen, hjemme hos venner, familiselskap og hjemme. Ettersom de hyler og skriker - og løper ned alt på sin vei, har vi den strenge regelen at lekeslåssing er strengt forbudt. Vi har snakket med dem om dette flere ganger. Vi har skjema vi fyller ut med flotte stjerner + gevinst i vente og vi har time-out. Ingenting fungerer. Time-out er for dem bare en liten pause hvor de kan samle opp energi. Jeg går helt surrete rundt og prøver å finne ro. Tør nesten ikke ha gjester på besøk for apekattene mine løper og brøler hele tiden. Og jeg tror også at flere ikke ønsker oss på besøk. Hva gjør man for å forandre dette? Vi er mye ute og på fritidsaktiviteter, så barna får ut mye energi. Og det er viktig å få med seg at vi ikke ser gjennom time-out `en. Vi er konsekvente! Jeg tror staffen ikke er hard nok. Men hva gjør man? Når det er mulig deler vi dem. Det fungerer, men nå begynner jeg å savne mannen min. Joda...gutter er gutter....men dette går egentlig ut over alle parter. Guttene min elsker hverandre - de bare tuller. Åååhhh...skulle ønske de likte å leke med leker. Noe de også gjør, men bare når jeg er med. Men noen ganger må jo også jeg ta en telefon eller gå på do. Vi trenger hjelp! Myyye hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå