Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Har en 4 åring som har vært bleiefri i snart 1 år. Men de siste 3 uker, så har h*n begynt å tisse på seg igjen. Først var det bare et par netter , nå plutselig er det så og si nesten hver natt, og opptil 3 - 4 ganger for dagen, både hjemme og i barnehagen. Har testen h*n for uvi, men der er alt fint.. Er så frustrerende, trodde at det ved tilbakefall,så var det bare snakk om et par ganger, men dette synest jeg blir litt mye. Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Mine gutter har alltid tisset litt på seg i vintermnd. Min eldste gutt er 5,5år nå og dette er hans første helt tørre år. Men min yngste på 3,5år sliter litt mer. På mine gutter kommer denne tissingen av flere ting: Om de hoster mye på natten så tisser dem på seg. Også om de har et klamt tisselaken. Eller veldig varmt under dynen. De tisser også når de blir varme av å gå i ullstilongs. Tror det er noe av varmefølelsen. Det at det blir litt klamt der nede. Ellers er det helt vanlig med tilbakefall. Gutten tror kanske han kan holde seg litt lengre nå - en det som egentlig er mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå