Ella <3skatten min<3 Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Helt ut av det blå kom kvalmen,tårene, og "jeg føler meg som en krysning mellom pingvin & flodhest" følelsen - noe som igjen resulterer i mer tårer til alle døgnets tider (stakkars samboeren min). Har vært i fin form hele svangerskapet. Har gått tur i skogen med bikkjene i 1-1,5 time hver dag hele svangerskapet, helt frem til i går - samboeren min klarte å dra meg ut på en times tur i skogen, men jeg var helt kake etterpå, og lå rett ut på sofaen resten av dagen, og i dag har jeg så vidt klart å karre meg fra senga og over til sofaen. Har masse vonde kynnere, måtte puste meg igjennom tre skikkelig vonde og tette i går kveld, og når kynnerene er i gang så blir jeg om mulig enda mer kvalm...... takler dårlig å være kvalm merker jeg - og synes fryktelig synd på meg selv. Måtte bare "syte" litt, i håp om at det hjelper. Håper energien og "gravidlykkerus følelsen" kommer tilbake snart....
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Jeg hadde det akkurat sånn rundt uke 35 og 36 og har det tidvis sånn ennå (er 38 fullgåtte idag). Men har følt meg i ganske fin form idag faktisk, og fikk sove godt i natt for en gang skyld. Har også vært i ganske så god form ellers i svangerskapet, bortsett fra litt vondt i bekkenet denne gangen, men ikke noe som har vært veldig plagsomt, bortsett fra nå mot slutten. Sist jeg var gravid hadde jeg det på samme måte. Ble i bedre form siste uka før jeg fødte. Jeg tror det er litt sånn at energien kommer tilbake litt før fødsel. Kanskje kroppen gir signal om å ta det med ro og samle krefter?? Kanskje du gjør helt riktig å bare ligge strak ut på sofaen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå