Gå til innhold

36+5, og føler meg plutselig i elendig form :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ut av det blå kom kvalmen,tårene, og "jeg føler meg som en krysning mellom pingvin & flodhest" følelsen - noe som igjen resulterer i mer tårer til alle døgnets tider (stakkars samboeren min).

Har vært i fin form hele svangerskapet. Har gått tur i skogen med bikkjene i 1-1,5 time hver dag hele svangerskapet, helt frem til i går - samboeren min klarte å dra meg ut på en times tur i skogen, men jeg var helt kake etterpå, og lå rett ut på sofaen resten av dagen, og i dag har jeg så vidt klart å karre meg fra senga og over til sofaen. Har masse vonde kynnere, måtte puste meg igjennom tre skikkelig vonde og tette i går kveld, og når kynnerene er i gang så blir jeg om mulig enda mer kvalm...... takler dårlig å være kvalm merker jeg - og synes fryktelig synd på meg selv.

Måtte bare "syte" litt, i håp om at det hjelper. Håper energien og "gravidlykkerus følelsen" kommer tilbake snart....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det akkurat sånn rundt uke 35 og 36 og har det tidvis sånn ennå (er 38 fullgåtte idag). Men har følt meg i ganske fin form idag faktisk, og fikk sove godt i natt for en gang skyld.

Har også vært i ganske så god form ellers i svangerskapet, bortsett fra litt vondt i bekkenet denne gangen, men ikke noe som har vært veldig plagsomt, bortsett fra nå mot slutten.

Sist jeg var gravid hadde jeg det på samme måte. Ble i bedre form siste uka før jeg fødte. Jeg tror det er litt sånn at energien kommer tilbake litt før fødsel. Kanskje kroppen gir signal om å ta det med ro og samle krefter?? Kanskje du gjør helt riktig å bare ligge strak ut på sofaen nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...