Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Tenker på xbox, wee, Ps3 og hva de nå heter alle sammen. Hvilken vil barn på 4 og 7 år ha mest utbytte av tror dere ? Med tanke på utvalg av spilll etc.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Vi har X-box - og vil ikke anbefale denne videre. Svært lite utvalg av spill. Guttene mine er 3 og 5år og jeg ser de gjerne vil ha div. utstyr til spillemsakinen, men også der lite utvalg. Vi ønsker å kjøpe ratt til x-boxen, noe som også finnes - til en blodpris om man sammenligner. Hadde gått for Ps3 om jeg var deg!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 HI Ok, takk for svar. Vi har kjøpt Ps3 - men ble rett og slett litt usikker på om den var den som egnet seg mest. Har fått inntrykk av at det er mest spill til wee og xbox i den aldersgruppen, men det stemmer vel kanskje ikke da.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Vi har både WII og PS3. PS3 har fantastisk grafikk, men er helst en voksenmaskin(gutter). Vi som har en 10 åring(gutt) er det lite utvalg i spill til på expert/elkjøp. Mest 16-18 års spill, og der er vi litt strenge enda. Veldig virkelighetsnære drap osv. WII er herlige Mario og Co, perfekt for små barn og vanskelig nok for voksne! Mye mer barnespill å hente der. Nå er vår 10 åring over den grensa med fargesterke gladspill, men mor og far liker å mimre til sin barndom;) og mor har 25th anniversary Mario på ønskelista til jul:D 5 gamle Mario spill i en pk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå