Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Jeg vil rette fokus på og takke de damene som har svart på mine få innlegg med selvinnsikt, godhet og ekte hjertevarme! Dere er der ute og dere er gode Jeg har mer enn en gang følt meg fortvilt, en idiot som ikke vet/forstår noe, skrevet inn her og fått reflekterte svar tilbake. Vil nå takke for de gode svarene, de jeg kunne ta med meg videre og ikke oppgulp av eder og galle fra bitre damer. FORTSETT MED DET! Det er noen der ute som lurer på de samme tingene jeg har lurt på, som kommer også til å benytte seg av deres svar. Spre positivitet og forståelse! Noen kan ha så usannsynlige historier at de blir kalt troll med en gang, men noen opplever usannsynlige ting og trenger både å bli tatt på alvor og få råd. Ha en nydelig vinterdag videre kjære damer
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Hyggelig innlegg ) Altfor mye drittslenging her inne til tider... veldig trist egentlig ! Jeg pleier å si at det finnes ikke dumme spm, men derimot finnes det dumme svar... (Alle vet ikke alt, og lurer man, så lurer man!!)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Det burde også være rom for å ha vidt forskjellige meninger her inne, uten at man blir beskyldt for å være dum og uansvarlig, ikke bør ha egne barn, osv. Spesielt siden disse sidene er for småbarnsmødre, er det meget frekt å antyde at man er uegnet som mor. Det er bevisst ondskapsfullt å komme med sånne skriverier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå