Gå til innhold

Kompisen til samboeren..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha meg. Han skrev at han vil ha meg, kun for en natt.

Han referte til hendelser hvor vi var alene, og at han hadde såå lyst på meg.

Dette er bestekompisen til samboeren!!

Jeg skrev til han at jeg ikke vil være utro og heller ikke kommer til å være utro. Fortalte at forholdet til meg og samboeren vil jeg ikke risikere ++

Han sa han skjønte det, og ikke ville spørre igjen. Respekterte hva jeg følte og mente.

Men, så sitter jeg igjen med denne følelsen....

Han liker meg, han ser på meg.. Jeg tror ikke jeg klarer å slappe av i hans selskap mer, dette er en kompis som pleier å ligge over her med familien sin. (De har to barn, og han er sammen med dama på 9.året..)

Tanken på at han fantaserer om meg og bruker tid på å se på meg, når han kan.. Uff..

Jeg har ikke fortalt dette til samboeren.

Skal jeg bare glemme dette, eller si til samboeren hva kompisen har sagt?

Æsj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare deilig å være seksuelt attraktiv da? Si ihvertfall ikke noe til samboeren din om dette. Har ingen hensikt å ødelegge vennskapet dem imellom.

Skrevet

:o)

JO, det er det og! :D

Nei, det beste er nok å bare legge det bak meg. "Hard to get" ;o)

Han får meg aldri, for jeg trives med samboeren, og vil aldri risikere dette.

NEI, du har rett! :)

Takk for svar :)

Skrevet

Men du liker kanskje ikke helt at han kler av deg med blikket, og fantaserer om deg når han koser med seg selv? Kan på en måte forstå det, på en annen måte ikke. Sex er jo ikke noe griseri, men noe helt naturlig, og fantasien er fri for alle.

Skrevet

Ja, det er akkurat det.

Jeg føler at jeg kanskje ikke helt vil bøye meg ned eller gjøre ting som gjør at han retter blikket mot meg.

Dette er en god og snill mann, som sier at han ikke kommer til å ta dette lenger, men underbevisstheten min sier jo at han kommer til å kle av meg med blikket og fortsette med sine fantasier.

Men, det er jo sant som du sier - fantasien er fri for alle.

Får heller fokusere på at jeg faktisk ER attraktiv for andre, for det trodde jeg igrunn ikke... ;)

Skrevet

Jeg tror de fleste menn er sånn, at de kler av oss damer, enten det er på jobb, på bussen hjem eller på gata. Har bl.a. lagt merke til at mannen min alltid er så opptatt av å se på rumpa til damer han møter, enten han kjenner dem eller ikke.

Skrevet

Hehe, godt å høre det da:)

Takk for svar, har grublet på dette i 2dager nå, det hjelper å få en annens syn på saken.

:o)

Takk for svar og god jul & Godt nyttår =)

Skrevet

Akuratt sånn er det her også !

Bestekompis, en fetter og en annen kompis av samboer vil gjerne offre vennskapet med sin kopis for å få en natt med meg!

Har ikke sagt noe til samboer, er best sånn.

Og kommer selvsagt aldri til å skje noe.

Men de prøver hardt !!

Ok å være sexy, men betyr ikke at alle skal få nyte av godsakene for det !!

:)

Skrevet

Jeg er en kjip jævel, så jeg ville sagt det til mannen dersom jeg var i din situasjon. Syns han fortjener kompiser som har respekt for ham, ikke rasshøl som legger seg etter hans utkårede.

Skrevet

Jeg tror nok at mange menn drømmer om gruppesex, men de ville sikkert fått kalde føtter om de faktisk ble inviitert med på det ...

Skrevet

Noen menn er så uskikkelige at det de trenger, er god gammeldags ris på rumpa.

Skrevet

Jeg elsker tanken på at andre menn fantaserer om meg, tenker hvordan jeg ser ut naken og gjerne vil pule meg. Da blir jeg våt, særlig når jeg bøyer meg ned, og jeg merker at blikket deres glir ned i buksesprekken min, eller rett på de dinglende puppene mine.

Skrevet

Dinglende pupper? Høres jo skikkelig lekkert ut...

Eller ikke...

Skrevet

i så fall har jeg kanskje litt større pupper enn deg. Har kanskje også ammet noe mer enn deg. Når man bøyer seg ned, skal man ha pupper som en 12-åring om de ikke dingler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...