*nr4isommer* Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 hjelpemeg, trodde jeg virkelig kunne dette her jeg ettersom jeg har tre barn på under 3 år. Men nå som vi lurer på nr fire glemte jeg alt av forkortelser når og hvordan osvosv. Skal man regne EL fra første dag i mens eller fra den dag den er over? og er det EL ca på dag 13 fra den dag man skal regne? og hvor mangen dager etter EL skal man regne IKM? tenk å glemme slikt:-S hehe
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Dytt, det lurer jeg også på
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 El regnes ut fra første mensdag. De fleste har vel el rundt dag 14 + - noen dager alt etter hvor lang syklus du har. Hvor mange dager det er fra el til ikm varierer også, men er vel ca 14 dager det også + -
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 http://www.pernille.info/egglosning.htm Fant denne siden og fikk svar på det meste. Kanskje den funker for deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå