Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 1. Hun lager ikke musikken selv. 2. Det finnes da vakrere kvinner (selv om hun ikke er stygg) 3. Jeg synes hun synger litt surt av og til.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Jeg aner ikke hvem det er engang.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Er heller ingen fan. Synes noen av låtene er ok, men finnes utrolig mange andre bedre artister (etter min mening da*s*).
Serial mom Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Søt liten dame, men jeg spiser sånne som Rihanna til frokost.... ;-)
stjertløvetann Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 *rekker opp hånda* Ikke spesielt blodfan jeg heller.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Har aldri hatt særlig sansen for henne nei, stor ståhei for ingenting vil jeg påstå.
Tante Blås Squaw Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 "Hun lager ikke musikken selv." Hahahhahaha! Som om det har noe som helst å si? Nevner i fleng flere andre som ikke har skrevet/komponert alt selv; Elvis Presley Michael Jackson Madonna Christina Aguilera Whitney Houston Celine Dion James Brown Alicia Keys Beyoncè Aretha Franklin Lauryn Hill & The Fugees Bob Dylan Bob Marley Janis Joplin ...og de har jaggu klart å knote sammen noen skiver som har solgt likevel. Jeg liker Rihannas første hit - Pon De Replay - og syns fortsatt at det er hennes beste låt. Så jeg er ingen "nesegrus tilbeder". Men jeg er imponert over damer som jobber hardt og får til ting - og Rihanna er en sånn. Respekt! )
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #9 Skrevet 14. desember 2010 De fleste over 30 liker vel ikke denne type musikk og opphypa damer (Av alle mine venninner er det kun ei som liker henne, men så var hun blodfan ac Backstreet Boys en gang i tiden også da). Men har lest at Rihanna er den nye Beyoncè, og da ble jeg glad, for hun får jeg virkelig migrene av. Skvis henne ut!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #10 Skrevet 14. desember 2010 Jeg er ikke Rihanna-tilbeder men jeg bare må høre Russian Roulette og Love the way you lie (duett m/Eminem) med jevne mellomrom. To utrolig bra låter, resten er bare søppel.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #11 Skrevet 14. desember 2010 Jeg foretrekker Rihanna foran skrikinga til Beyoncè, for DET er lydforurensing det!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #12 Skrevet 14. desember 2010 Hehehe, tror ikke det er mange låter Bob Dylan ikke har skrevet selv....Har du eksempler? Han har skrevet masse låter til andre/som er sunget av andre ihvertfall. Tror nok den karen har skrevet stort sett ALLE låter selv. Han er jo en STOR poet/forfatter...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #13 Skrevet 14. desember 2010 For ikke å snakke om det geniet som koblet Beyonce og Lady Gaga sammen, og laget verdens mest masete sang om T-t-t-t-t-telephone... Argh!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #14 Skrevet 14. desember 2010 Og den evinnelige "oh, se på meg, jeg har ei diger ræv jeg bare MÅ vise fram i undertøyet i alle videoer"-greiene til Beyonce. Ooooh jeg blir kvalm av det sjølgode beistet der
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #15 Skrevet 14. desember 2010 Enig. Beyonće har nådd langt på den store rompa som visst er helt greit om du er smal i livet og den peker oppover. Da, ja da kan den være diger. Og så kjolene sine. Mamma kreasjoner.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 14. desember 2010 #16 Skrevet 14. desember 2010 Det er som det meste av listepop: Helt grei bakgrunnslyd fra radio og tross alt bedre enn alt møkka på TV :-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #17 Skrevet 14. desember 2010 Får skikkelig Gran Prix følelse av den siste sangen hennes, iallfall på slutten. Og så synes jeg det er så morsomt at jenta som sa at hun aldri skulle ha langt hår igjen fordi det var ikke henne nå har langt hår igjen ) Tror forresten Rihanna har en motbydelig og vanskelig personlighet. Ser for meg at det er en skikkelig kranglete og kverulerende dibber i henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå