Gå til innhold

Bare jeg som ikke er nesegrus tilbeder av Rihanna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hun lager ikke musikken selv.

2. Det finnes da vakrere kvinner (selv om hun ikke er stygg)

3. Jeg synes hun synger litt surt av og til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hvem det er engang.

Skrevet

Er heller ingen fan. Synes noen av låtene er ok, men finnes utrolig mange andre bedre artister (etter min mening da*s*).

Skrevet

Søt liten dame, men jeg spiser sånne som Rihanna til frokost.... ;-)

Skrevet

*rekker opp hånda*

Ikke spesielt blodfan jeg heller.

Skrevet

Har aldri hatt særlig sansen for henne nei, stor ståhei for ingenting vil jeg påstå.

Skrevet

"Hun lager ikke musikken selv."

Hahahhahaha! Som om det har noe som helst å si?

Nevner i fleng flere andre som ikke har skrevet/komponert alt selv;

Elvis Presley

Michael Jackson

Madonna

Christina Aguilera

Whitney Houston

Celine Dion

James Brown

Alicia Keys

Beyoncè

Aretha Franklin

Lauryn Hill & The Fugees

Bob Dylan

Bob Marley

Janis Joplin

...og de har jaggu klart å knote sammen noen skiver som har solgt likevel.

Jeg liker Rihannas første hit - Pon De Replay - og syns fortsatt at det er hennes beste låt. Så jeg er ingen "nesegrus tilbeder".

Men jeg er imponert over damer som jobber hardt og får til ting - og Rihanna er en sånn. Respekt! :o)

Skrevet

De fleste over 30 liker vel ikke denne type musikk og opphypa damer (Av alle mine venninner er det kun ei som liker henne, men så var hun blodfan ac Backstreet Boys en gang i tiden også da).

Men har lest at Rihanna er den nye Beyoncè, og da ble jeg glad, for hun får jeg virkelig migrene av. Skvis henne ut!

Skrevet

Jeg er ikke Rihanna-tilbeder men jeg bare må høre Russian Roulette og Love the way you lie (duett m/Eminem) med jevne mellomrom. To utrolig bra låter, resten er bare søppel.

Skrevet

Jeg foretrekker Rihanna foran skrikinga til Beyoncè, for DET er lydforurensing det!

Skrevet

Hehehe, tror ikke det er mange låter Bob Dylan ikke har skrevet selv....Har du eksempler? Han har skrevet masse låter til andre/som er sunget av andre ihvertfall. Tror nok den karen har skrevet stort sett ALLE låter selv. Han er jo en STOR poet/forfatter...

Skrevet

For ikke å snakke om det geniet som koblet Beyonce og Lady Gaga sammen, og laget verdens mest masete sang om T-t-t-t-t-telephone... Argh! :)

Skrevet

Og den evinnelige "oh, se på meg, jeg har ei diger ræv jeg bare MÅ vise fram i undertøyet i alle videoer"-greiene til Beyonce. Ooooh jeg blir kvalm av det sjølgode beistet der

Skrevet

Enig. Beyonće har nådd langt på den store rompa som visst er helt greit om du er smal i livet og den peker oppover. Da, ja da kan den være diger.

Og så kjolene sine. Mamma kreasjoner.

Skrevet

Det er som det meste av listepop: Helt grei bakgrunnslyd fra radio og tross alt bedre enn alt møkka på TV :-)

Skrevet

Får skikkelig Gran Prix følelse av den siste sangen hennes, iallfall på slutten.

Og så synes jeg det er så morsomt at jenta som sa at hun aldri skulle ha langt hår igjen fordi det var ikke henne nå har langt hår igjen :o)

Tror forresten Rihanna har en motbydelig og vanskelig personlighet.

Ser for meg at det er en skikkelig kranglete og kverulerende dibber i henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...