gerd Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Jeg lurer på om det er mulig å gjøre dette uten at det koster en formue. Badet er 2,5 x 2,5 meter. Jeg måå ikke ha fliser på veggene - bare kanskje :-)
*Redhot* Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Fliser kommer jo i alle prisklasser, så det trenger ikke bli en formue. Disse store forhandlerne kjører jo ofte lagertømming, og da er det mye fin flis til en billig penge. Kan også anbefale deg å følge med hos baderomsforhandlerne etter nyttår, for der selger de ofte ut utstillingsmodellene til halv pris
gerd Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2010 Takk for svar. Det er jo kanskje arbeidet som fort blir det dyreste?
¨¨¨~~~¨^^^**\\\\\]]][[[### Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Som alltid er det arbeidspengene som utgjør differansen. Det går betydelig raskere å få opp et tapet enn å legge fliser.
Galskapens overhode Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 det er nye forskrifter for å pusse opp bad. Nå må man ha nabovarsel og søke kommunen, samt må arbeidet utføres av fagpersonell som står ansvarlige i tilfelle skader på badet senere. Om ikke de nye retningslinjene følges, kan man få ganske store bøter. Ikke for å skremme, men sånn til informasjon bare. Fikk vite dette av faren min som jobber som rørlegger.
gerd Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2010 Nabovarsel? Hvorfor i alle dager skal man det?
Galskapens overhode Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 hvorfor aner jeg ikke, men vet at det har blitt slik. Alle andre rom kan man pusse opp som man vil, men på bad trenger man faktisk nå nabovarsel.. Tungvindt og vanskelig.. JA.. Vi har selv lenge hatt planer om å pusse opp badet.. Nå vil det ta mye lenger tid og bli mye dyrere enn vi har forespeilet.
¨¨¨~~~¨^^^**\\\\\]]][[[### Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Men nabovarsel gjelder vel bare hvis man bor i blokk, og når man skal skifte rør og membran? Det kan jo fort få konsekvenser for dem som bor under pga boring.
Galskapens overhode Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 vel.. min nærmeste nabo er kanskje 30 m unna i luftlinje.. 2 eneboliger Og vi må ha nabovarsel for å pusse opp badet. Er ikke bare oppspinn.. min kilde er faktisk en rørlegger.. Ville bare informere.. Ville undersøkt i kommunen i hvertfall før jeg foretok meg noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå