Gå til innhold

Dere som har pusset opp bad...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er mulig å gjøre dette uten at det koster en formue.

Badet er 2,5 x 2,5 meter.

Jeg måå ikke ha fliser på veggene - bare kanskje :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fliser kommer jo i alle prisklasser, så det trenger ikke bli en formue. Disse store forhandlerne kjører jo ofte lagertømming, og da er det mye fin flis til en billig penge. Kan også anbefale deg å følge med hos baderomsforhandlerne etter nyttår, for der selger de ofte ut utstillingsmodellene til halv pris :)

Skrevet

Takk for svar.

Det er jo kanskje arbeidet som fort blir det dyreste?

Skrevet

Som alltid er det arbeidspengene som utgjør differansen. Det går betydelig raskere å få opp et tapet enn å legge fliser.

Skrevet

det er nye forskrifter for å pusse opp bad. Nå må man ha nabovarsel og søke kommunen, samt må arbeidet utføres av fagpersonell som står ansvarlige i tilfelle skader på badet senere. Om ikke de nye retningslinjene følges, kan man få ganske store bøter.

Ikke for å skremme, men sånn til informasjon bare.

Fikk vite dette av faren min som jobber som rørlegger.

Skrevet

Nabovarsel? Hvorfor i alle dager skal man det?

Skrevet

hvorfor aner jeg ikke, men vet at det har blitt slik. Alle andre rom kan man pusse opp som man vil, men på bad trenger man faktisk nå nabovarsel..

Tungvindt og vanskelig.. JA.. Vi har selv lenge hatt planer om å pusse opp badet.. Nå vil det ta mye lenger tid og bli mye dyrere enn vi har forespeilet.

Skrevet

Men nabovarsel gjelder vel bare hvis man bor i blokk, og når man skal skifte rør og membran? Det kan jo fort få konsekvenser for dem som bor under pga boring.

Skrevet

vel.. min nærmeste nabo er kanskje 30 m unna i luftlinje.. 2 eneboliger Og vi må ha nabovarsel for å pusse opp badet. Er ikke bare oppspinn.. min kilde er faktisk en rørlegger.. Ville bare informere..

Ville undersøkt i kommunen i hvertfall før jeg foretok meg noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...