Gå til innhold

Har dere også det slik??? (ang tissing på natten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå hold på å måtte gå på do MANGE ganger på natten i noen uker nå.... I går kveld hadde vi kose stund før leggetid, og etter på leste jeg litt i boka min, kl 00.00 la jeg i fra meg boken og gikk på do for å tisse. sovnet etter på, våknet en del ganger med at jeg lå vondt i senga, hadde litt vondt i bekkenet og merket kynner, så gikk jeg på do 2 ganger til som jeg husker. kl 03.56 våknet jeg med at jeg måtte på do igjen.... altså 4 ganger på rundt 4 timer...normalt eller???

Alle urinprøver hos lege og jordmor eg veldig fine, var hos legen for 2 uker siden og alt va bra da også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, det er slik her også :P

Tror det ble fire ganger her i natt også.

Verste med det hele er at jeg sliter litt med å sovne igjen etterpå!

Hadde det vært så enkelt som å bare gå på do, og sovne igjen så... :P

Men neida, her kan jeg faktisk ligge en stund før jeg sovner igjen, utrolig slitsomt!!!

Skrevet

Veit hva dere begge mener..! Jeg var sikkert oppe 6 ganger eller noe.. Sliter også med å sovne etter jeg har vært på do..Skikkelig plagsomt :P

Skrevet

jeg er på do ca en gang i timen om natten nå :P

det er er veldig slitsomt. komme seg ut at sengen,vagge til badet i halv søvne og så tilbake. men da er jeg våken igjen :P så bare ligger der. hehe

hos meg har det bare blitt flere og flere ganger om natten etter jo lengre ut i svangerskapet jeg har kommet. så gled deg :P hehe

så det er nok helt normalt.

Skrevet

Uff:P Godt at det ikke er bare meg :P hehe, er 31 + 3 i dag så 2 mnd igjen, men ser isje ut som det blir flere netter hvor jeg såver helt rundt:P Jeg får heller ikke såve med en gang etter jeg er komt meg i seng igjen...jaja..er vel kanskje er forberedelse på ammingen om natten:P men hadde det bare vert så vel å hatt den lille i armene, er bare irriterenses å måtte våkne for å tisse:P

Jaja damer, vi er i siste trimester :D Ikke lenge igjen nå:D

Skrevet

Jeg er på do 4 ganger hver natt, og har vært det i mange uker nå. Helt forferdelig, for jeg bruker så lang tid på å sovne igjen! Jeg har prøvd å unngå og drikke noe særlig på kvelden, men tisser like mye fordet.

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Hadde det slik sist svangerskap, foster som lå og presset mot blæra på natt, kunne rett som det var ende opp med å gå på do opp til 7 ganger pr natt.

Skrevet

Jeg er i uke 36, og har sluttet å drikke etter 18-19 på kvelden. Dette funker som bare det! I natt var jeg oppe i 4 tiden, og 7.30 tiden. (Sov til 10, deilig!)

Tidligere, da jeg drakk før jeg la meg, var jeg oppe og tisset 5-6 ganger iløpet av natta, så for meg har det funket å "slutte" å drikke...

Skrevet

Ja, sånn er det her også, og sånn var det sist gang. Dessverre en kjip bivirkning med å være gravid : /

Var helt merkelig når jeg hadde født, og nesten aldri gikk på do for å tisse lengre. Følte at jeg nærmest bodde på do en periode ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...