Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Har nå hold på å måtte gå på do MANGE ganger på natten i noen uker nå.... I går kveld hadde vi kose stund før leggetid, og etter på leste jeg litt i boka min, kl 00.00 la jeg i fra meg boken og gikk på do for å tisse. sovnet etter på, våknet en del ganger med at jeg lå vondt i senga, hadde litt vondt i bekkenet og merket kynner, så gikk jeg på do 2 ganger til som jeg husker. kl 03.56 våknet jeg med at jeg måtte på do igjen.... altså 4 ganger på rundt 4 timer...normalt eller??? Alle urinprøver hos lege og jordmor eg veldig fine, var hos legen for 2 uker siden og alt va bra da også
Lukkelukken og bebibror Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Jada, det er slik her også Tror det ble fire ganger her i natt også. Verste med det hele er at jeg sliter litt med å sovne igjen etterpå! Hadde det vært så enkelt som å bare gå på do, og sovne igjen så... Men neida, her kan jeg faktisk ligge en stund før jeg sovner igjen, utrolig slitsomt!!!
tamillaen*STOLTMAMMA* Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Veit hva dere begge mener..! Jeg var sikkert oppe 6 ganger eller noe.. Sliter også med å sovne etter jeg har vært på do..Skikkelig plagsomt
Lillemy89 Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 jeg er på do ca en gang i timen om natten nå det er er veldig slitsomt. komme seg ut at sengen,vagge til badet i halv søvne og så tilbake. men da er jeg våken igjen så bare ligger der. hehe hos meg har det bare blitt flere og flere ganger om natten etter jo lengre ut i svangerskapet jeg har kommet. så gled deg hehe så det er nok helt normalt.
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2010 Uff:P Godt at det ikke er bare meg hehe, er 31 + 3 i dag så 2 mnd igjen, men ser isje ut som det blir flere netter hvor jeg såver helt rundt:P Jeg får heller ikke såve med en gang etter jeg er komt meg i seng igjen...jaja..er vel kanskje er forberedelse på ammingen om natten:P men hadde det bare vert så vel å hatt den lille i armene, er bare irriterenses å måtte våkne for å tisse:P Jaja damer, vi er i siste trimester Ikke lenge igjen nå
Tigergutt Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Jeg er på do 4 ganger hver natt, og har vært det i mange uker nå. Helt forferdelig, for jeg bruker så lang tid på å sovne igjen! Jeg har prøvd å unngå og drikke noe særlig på kvelden, men tisser like mye fordet.
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Hadde det slik sist svangerskap, foster som lå og presset mot blæra på natt, kunne rett som det var ende opp med å gå på do opp til 7 ganger pr natt.
Lessismore Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Jeg er i uke 36, og har sluttet å drikke etter 18-19 på kvelden. Dette funker som bare det! I natt var jeg oppe i 4 tiden, og 7.30 tiden. (Sov til 10, deilig!) Tidligere, da jeg drakk før jeg la meg, var jeg oppe og tisset 5-6 ganger iløpet av natta, så for meg har det funket å "slutte" å drikke...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 Ja, sånn er det her også, og sånn var det sist gang. Dessverre en kjip bivirkning med å være gravid : / Var helt merkelig når jeg hadde født, og nesten aldri gikk på do for å tisse lengre. Følte at jeg nærmest bodde på do en periode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå