Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Hei! Jeg har vært i et kjæresteforhold i ett år nå. Vi har fire ban tilsammen. Er det tidlig å tenke på samboerskap?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Nei - ikke om dere er sikre på at dette skal vare livet ut og barna trives bra sammen osv.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Det er det da bare du og han som kan svare på.. Jeg mener at slikt utvikler seg naturlig i et forhold )
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Det er umulig å vite dette Jeg og kjæresten flyttet sammen etter 2 år og jeg var glad vi ventet såpass lenge. Hvis det føles riktig så må dere jo bare prøve
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Vi har egentlig ikke snakket så mye om det.. men greit å få noen synspunkter. Takk!! HI
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Lurer også på hvor mye kontakt man har etter ett års kjæresteforhold? Er det vanlig å ligge over med barna? Jeg ønsker mer kontakt...gjerne overnatting i ukedager og i helgene. Men han holder tilbake.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Det merker dere jo selv. Har en av dere betenkeligheter med å flytte sammen ennå, bør dere vente. Og den som er klar, bør godta den andres behov for å vente. Hvis begge ønsker det, er det vel bare å hoppe i det? Enten man flytter sammen etter kort eller lang tid, er det uansett viktig at barna blir godt forberedt på det som kommer til å skje. Vi var kjærester i ca 2 år før vi flyttet sammen. Jeg hadde et barn fra før, han hadde ingen. Det gikk kjempefint, for mann og barn hadde blitt godt kjent med hverandre som "mammas sønn og mammas kjæreste" iløpet av et drøyt år i forkant av flyttingen...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Det jeg tenker mest på egentlig, er at vi har for få muligheter til å bli kjent med hverandre sammen med ungene. Vi bruker tid sammen som kjærester på barnefrihelgene og lite tid ellers. Jeg ønsker mer kontakt sammen med ungene, gjerne overnattingsbesøk, men han holder tilbake. Vet ikke om jeg er utålmodig eller om han egentlig ikke ønsker seg en familie etterhvert. Han har en og jeg tre. Begynner å tvile på forholdet pga dette. HI
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 Vi flyttet sammen etter to mnd! Jeg har ett barn fra før. Det gikk veldig bra. Vi har nå bodd sammen i tre år! Så det er ikke alltid tiden det går på, men hvordan dere har det sammen og om dere er klare for det! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå