Gå til innhold

zassy? anyone?


litja85

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om noen kunne spå meg, vær så snill.

jeg og samboern min har prøvd i 2,5 år nå og jeg har bynnt med pergo.

Jeg har prøvd meg så vidt med pendel men får forskjellige svar, (først feb, så januar) eneste jeg får samme på hver gang er kjønn.

 

så? kan noen se om jeg blir gravid med det første?? plz

 

Jeg er født 180885.

 

mvh May

 

(skulle gjerne spådd tilbake men kan det desverre ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Her fikk jeg opp graviditet sterkt, noe som ofte indikerer at det ikke blir så lenge til! Månedene som utpeker seg er mars/april, men jeg skal ikke si for sikkert at det ikke kan skje før..det er ting som "skjer" allerede fra februar..kan det være at dere skal på en reise eller noe? Kanskje blir du gravid der? Tror jeg sier gravid INNEN mars jeg..for ofte når jeg har fått det opp slik sterkt så blir personen gravid litt tidligere enn jeg tror ;) Gravid i feb og finner det ut i mars? :P

 

Får også opp et 2 tall, som kan tyde på to barn, at du får to tilsammen eller 2 tette, f.eks..vanskelig å si. Fikk opp en gutt. Tror du kommer til å få en jente også, men det blir ikke enda.

 

Det var det jeg fikk opp på deg i kveld. Ønsker deg masse lykke til videre, håper det lykkes snart til deg, og det tror jeg også ;) Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oO spennende:) reise? kanskje, sambo har i allefall veldig lyst på reise på nyåret.... februar var den måneden jeg fikk opp de to første gangene med pendelen å... og gutt... tvilliger? hehe hvem vet, på pergo kan det ofte skje, og mange fleipet i allefall med det før, at vi som hadde slitt en stund kom vel til å få dobbelt opp:P

 

men et spørsmål helt utenom..... ser du noe jobbing i min nærmeste fremtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...