Gå til innhold

Hvordan tolker du dette? Om min samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å dra dette sammen så det ikke blir en milevis historie.

Vi har vært sammen i flere år. Har et barn sammen. Han er kjærlig, forståelsesfull, snill, god og kjærlig pappa og jeg vet han er glad i meg.

Men... han er lite interessert i sex føler jeg. Bare heelt i starten var han ganske så hypp. I løpet av våre fire år sammen har vi kanskje hatt sex i snitt to ganger i måneden. Da inkluderer jeg graviditetsperioden og tiden etter fødsel(for da var det jo "Ingenting"). Ungen vår er 4 måneder gammel nå, og i den tiden har vi hatt sex kun 3 ganger. I går hadde jeg kjøpt en ny lekker nattkjole for å overraske han. Den var skikkelig fin/sexy. Og da han så meg i den virka det ikke som at han brydde seg noe særlig. Vi hadde sex da vi la oss vel og merke, men jeg følte meg ikke noe fin når han ikke reagerte da jeg pynta meg for han med noe nytt. Han vil helst ha lyset av og gjøre det samme hver bidige gang. Jeg er sugen på litt variasjon. Men han vil bare under dyna og ha det mørkt mens vi fomler rundt under der. Merker at lysten min er helt på bunn i forhold til før. Det har vel kanskje med amming å gjøre også.

I tillegg frir han visst "aldri" selv om han vet jeg mener det er rett når en har barn sammen.

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"I tillegg frir han visst "aldri" selv om han vet jeg mener det er rett når en har barn sammen"

HAHAHA!!! Det var dagens beste utsagn!! :D

Skrevet

Det var godt du fikk le litt. Du trengte det sikkert.

HI

Skrevet

For å ta d siste først, folk skal fri når de har LYST til å fri, ikke når partneren mener det er "riktig" !!

Ellers så bør du ta deg en lang prat med mannen din...

K O M M U N I K A S J O N er en fin ting, for ikke å snakke om en svært viktig ting !!

Man skal ikke gifte seg fordi man har barn, men fordi man lever i et godt forhold. Fordi man VIL være sammen, fordi man kommuniserer bra og er fornøyde med både sex og livet generelt.

Der er tydeligvis ikke dere i dag... Ekteskap vil være ren idioti (og en skilsmissegaranti) slik det er nå !!

Så dere har en jobb foran dere, og det første du bør finne ut er HVORFOR mannen din oppfører seg slik. Og det får du ikke vite ved å "angripe" ham...

Lykke til :))

Skrevet

Ikke bry deg om anonym. Er han klar til å få barn med deg(noe dere allerede har) så burde han være klar til å gifte seg. Hva er forskjellen? Dere er på en måte bindt sammen resten av livet uansett. Det er jo mer "alvorlig" å få et barn sammen, enn å gifte seg.

Skjønner godt at du har lyst til å gifte deg.

Skrevet

Kan godt forstå det sårer og plager deg.

Tror nok ikke han er homo eller utro.

Men kanskje han har opplevd noe kjipt som har ødelagt gleden ved sex?

Slike ting kommer ofte veldig opp i overflaten når de blir fedre selv.

De har holdt det på avstand gjennom ungdom og singellivet.

Bare det at han er så deffansiv og vil ha lyset av.

Tror ikke det er noe med deg som plaget han. Jeg tipper det er noe han selv sliter med.

Men ikke spør han direkte. Overgrep hos menn er svære byller man ikke bare stikker hull på. Om jeg har rett så vil du nok møte fornektelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...