Gå til innhold

Opplevde noe rart i barnehagen idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var Luciafeiring på morgenkvisten, og alle barna skulle gå i Luciatog ute. De skulle gå ned en bakke, rundt sandkassa og ned foran inngangen. Min lille plutt gikk ganske langt bak i toget. Da den første gruppa, med de eldste barna hadde kommet ned bakken, ble de geleidet inn til siden, og mot veggen. Regner med de skulle stå der og synge eller noe. Plutselig løp det en hel haug med foreldre frem for å knipse bilder av barna sine. Resten av toget hadde jo ikke noe sted å gjøre av seg, de var jo bare halvveis i ruta de skulle gå, så alle barna ble jo spredd for alle vinder, og vi foreldrene som stod og venter på å se våre små fikk jo ikke sett noen ting. :P Samboeren min og jeg ble bare stående og flire. Skjønner jo at foreldre er stolte, men det går da an å vente fem minutter? Endte jo med at toget gikk fem meter før det ble oppløst. De største barna gikk et ekstra tog rundt sandkassene, men da var jo de små blitt lei og gadd ikke mer. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ikke rart så iallfall utrolig korttenkt.

Skrevet

Hehe, synes det var litt rart også, jeg. Var liksom ikke et menneske, men 20. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...