Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Får vel ikke pencilin kur da? 2år Hoster veldig mye og er slapp.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Har barnet feber? Uansett, føler du allmentilstanden er dårlig og barnet hoster mye er det bedre med et legebesøk for mye enn for lite.... God bedring til barnet ditt!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Min 2 åring til penicillin mot bronkitt... Ta ham med til lege så får legen vurdere...ikke spør inkompetente dib damer når det gjelder ditt barns helse...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Legen hadde fullt i dag, derfor jeg spurte her inne..om evt jeg skal ta turen i morge da..men får se ann formen hennes..ikke feber
It's all about me Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Jag hadde bronkitt for noen uker siden, dro ikke til legen. Nå er jeg på kur nr.2 med antibiotika fordi det utviklet seg til et helvete av en lungebetennelse som jeg ikke klarer å bli kvitt. Så mitt råd fra nå av vil alltid være å dra til lege før det blir for ille.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Huff ! Stakkars deg, god bedring! Takk for tips...mulig jeg tar turen til legevakten da hvis hun hoster mer..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Var hos legen, crp var negativ..kun hoste nå, fikk efedrin og har cozylan så det går seg nok til:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå