Gå til innhold

Åreknuter i underlivet :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synsdet har føltes så hovent og ubehagelig i underlivet i det siste, men har tenkt at sånn var det sikkert sist jeg var gravid også.

Har liksom ikke sett etter før her om dagen da jeg skulle fjerne litt hårvekst og måtte bruke speil.

Da oppdaget jeg at jeg har fått åreknuter på kjønsleppene, hvertfall på ene siden.

Er det noen som har hatt det som kan være så snill og svare på om de går bort etter fødselen, og om det er noe å gjøre med det mens jeg er gravid for at det ikke skal bli verre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Slik du forteller har jeg også det, tenkte å ta det opp med legen til uka. Det er fryktelig ubehagelig, og smertefullt spesielt etter å ha sittet en stund i ro, for så å reise seg opp. Hadde vært kjekt å høre andres erfaring om dette!

Skrevet

Har fått samme jeg også... :( Og MASSE på beina. Så jeg har brukt støttestrømper en god stund nå - de er gull verdt!! Vet ikke om de hjelper spesielt på åreknutene i underlivet, men det hjelper veldig for de på beina, hovne og urolige bein + som du sier over når det gjør vondt å sitte. I følge min lege er det ganske vanlig med disse i underlivet også, men litt tabu enda. Håper hvertfall de skal gå bort etter fødsel!

Skrevet

Jeg bruker også støttestrømper på beina, og det hjelper veldig på åreknutene der, men tviler på at det hjelper mot åreknuter i underlivet.

Jeg syns også det er vondt å sitte til tider, håper bare de går bort etter fødselen.

Føler nesten at hele underlivet er rasert før ungen engang er født... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...