Gå til innhold

noen som skal selge sin jumperoo billig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bor i nes i akershus og er på utkikk etter en til gutten min.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg skal selge min, men ikke før om ca 4-6 uker...

pent brukt av et barn, selges for 600 kr...

bor ved gardermoen.. men er ofte i vormsund og på årnes da jeg har familie der...

Skrevet

jeg har en jeg skal selge.. men ikke før i januar... pent brukt av 1 barn... kr 600....

bor ved gardermoen

Skrevet

Jeg ble egentlig mest nysgjerrig på hvordan det er å bo på Nes?

Det er ganske rimelig der så vi lurer litt på om vi skal flytte utover.

Er det hyggelig der?

Skrevet

hvor i nes tenker du på å flytte da?? jeg er oppvokst på vormsund... bodde også noen år på årnes, før jeg flyttet for meg selv da jeg var 19. flyttet da til nannestad med typen,,

Skrevet

Åh det vet jeg ikke. Etter at et hus ble solgt til 1.3 med egen brygge har jeg hengt meg helt opp i det området. Det må vel være i nærheten av Vormsund og så nær Oslo som mulig siden det må pendles. Det er vanskelig å ta en avgjørelse om et ormådet når en ikke kjenner noen der.

Hvordan er barnehager osv?

Skrevet

har som sagt ikke bodd der på mange år, (flyttet fra bygda når jeg var 19, er 27 nå..) men er der jo ofte, siden jeg har en del familie der..

vormsund og årnes er veldig å anbefale... og litt mindre steder som neskollen, skogbygda, auli, haga, brårud, fenstad...

hvis det skal være i nærheten av vormsund og så nær oslo som mulig, ville jeg kankskje valgt vormsund eller neskollen...

alt det du trenger i rimelig nærhet (butikker,skole, barnehager, bra buss tilbud osv..)

har jo en del venninner igjen i bygda, som både har barn i barnehager der og noen som jobber i barnehager.. hørt masse positivt om de fleste barnehagene der... har selv jobbet i en barnehage på årnes...

Skrevet

dattera mi går i barnehagen i skogbygda.. herlig barnehage og kjempe hyggelige folk der =) bodde i eidsvoll før, og kommer aldri til og flytte tilbake dit.. elsker nes :) er kjempe herlig her :P

Skrevet

oppaker barnehage har jeg hørt mye dritt om by the way

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...