Gå til innhold

Alle rundt og i Trondheim!


Buffy07&11

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bor på fosen(ikke så langt fra trondheim det da;))

har 2 gutter på 5 & 1 år:) Er 36 selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle august-damer :)

 

Koselig at det er flere av oss her!! Håper dere har en fin og avslappende jul :) Selv sliter jeg og samboer veldig med å holde denne store nyheten for oss selv, skulle så gjerne fortalt med en gang - men får vel vente litt...Skal på ul om et par uker, så vi får se etter det :) Når tenker dere andre å fortelle?

 

Jeg lurer på dette med svangerskapskontroll! Når bestiller man time til jordmor/fastlege? Og hvor finner man informasjon om hvilke jordmødre man kan "velge i" her i Trondheim? Ser for meg at jeg blir å bestille time til fastlege først i alle fall.

 

Ha en fortsatt god jul!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen her som har vært på BIM treff før?

Jeg var på et like før fødselen med nr 2... Har kontakt med noen av de på fb,men vi har desverre ikke møttes etter barna kom.

 

Sliter også med og holde nyheten for oss selv.Har fortalt det til familien,men tror nok de fleste kjønner at noe er på g ettersom jeg er sykmeldt... :)

Du anonym fra fosen som venter nr 3.... Hvor på fosen er du fra?? :))

 

God romjul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på BIM treff før. Var ikke så aktiv på forumet da jeg ventet min første.

 

Her har jeg allerede fått mange spørsmål om det er noe på gang igjen, har lagt på meg litt rundt magen. Noe som ikke kommer av graviditeten, dessverre :)

Prøver å vente lengst mulig med å fortelle nyheten, selv om jeg har veeldig lyst :)

 

Hvor lenge venter dere med å fortelle nyheten til familien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt nyheten kun til mine to nærmeste venninner. Tenkte vi skulle vente litt til før vi forteller det til familie og de andre vennene våre.

 

vi trenger litt tid til å venne oss på tanken selv først. dessuten er vi jo litt redd for risikoen og hva vi skal si dersom noe går galt hvis vi allerede har fortalt den store nyheten :/

 

Men jeg klarer nok ikke å holde dette hemmelig for mamma så mye lenger kjenner jeg. spørs om jeg sprekker snart:) Må jo tenke på det positive, og ikke hva som KAN skje i verste fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på bim treff før,men har hørt fra venniner at det er kjekt å møte andre som er i samme situasjon som deg selv=)

 

Jeg og min mann har kun fortalt det til to vennepar, er veldig nervøs for at noe skal gå galt. Vi har bestemt oss for å fortelle det til familie etter 12uker. Men det er veldig vanskelig å holde det hemmelig... Vi skal på ultralyd 11.01, er veldig spent! Håper vi ser ett hjerte som slår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Leksvik :)

Er 7+6 idag!! Og kvalm som attans,så det kjennes bra ut. Har funnet frem et par gravidbukser allerede. Det strammer så nederst i magen..

Vi får prøve og ta et bim treff i vår :) Hadde vært trivelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+3 i dag, og ja veldig kvalm... men heldigvis bare om morgenen så det går fort over. Fikk spørsmålet jeg har ventet på lenge forrige dagen av han eldste... mamma hvorfor kaster du opp hver morgen?? Litt vrien å svare på når barna ikke skal vite det riktig enda :P Hadde vært moro med et treff etterhvert ja. Vi er vel like gamle også Zoia, jeg er 36 år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e også fra Trondheim, Sjetnemarka.

Har ei datter på 2 år og vi vente spent på nr 2. Trudd egentlig at æ hørt te september, men fant plutselig ut at æ hørt te august. Så den første tida gikk fort gitt. hehe

Kanskje vi kan lage ei side på FB etterhvert, for oss trondheim-mager.

Enklere å holde kontakten da. D hadde absolutt vært artig me et treff, kanskje når vi e litt lenger på vei... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes bra ut!!!:) Jeg glemte jo og presentere meg selv da jeg startet tråden!:/

 

Jeg er 28år, bor på lundamo, og har ei datter på 3,5år!:) Vil veldig gjerne bli kjente med flere!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...