Gå til innhold

Bruker dere smør i


Anbefalte innlegg

Skrevet

lussekattene? Eller bruker dere margarin når dere baker de? Veldig mange oppskrifter som det står smør, regner da med det er det gode gamle meierismøret det henvises til...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker alltid meierismør i søt gjærbakst. Det gir en mye bedre smak enn margarin. Spiser jo ikke boller hver dag akkurat, og skal vi først kose oss så kan vi likegodt gjøre det skikkelig :)

Skrevet

Jeg bruker kun meirerismør i alt jeg baker....liker ikke margarin, blæh :P

Skrevet

Jeg bruker alltid smør i alt jeg baker. Margarin går like bra, men det smaker jo ikke helt det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...