Smilefjeset Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 lussekattene? Eller bruker dere margarin når dere baker de? Veldig mange oppskrifter som det står smør, regner da med det er det gode gamle meierismøret det henvises til...?
Iselilja Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Jeg bruker alltid meierismør i søt gjærbakst. Det gir en mye bedre smak enn margarin. Spiser jo ikke boller hver dag akkurat, og skal vi først kose oss så kan vi likegodt gjøre det skikkelig
☆Monkey Business☆ Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Jeg bruker kun meirerismør i alt jeg baker....liker ikke margarin, blæh
Lemonia Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Jeg bruker alltid smør i alt jeg baker. Margarin går like bra, men det smaker jo ikke helt det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå