It's all about me Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Har ikke hørt mye bra om minien, men jeger veldig fornøyd med min x10i. Vær bare obs på at touch mobiler har ingen likhet med vanlige mobiler når det kommer til menyer og oppsett.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Ville nok ikke kjøpt den samme igjen, selv om jeg var helt bestemt på å ha Sony Ericsson. Ville gått for en vanlig telefon, jeg, og ikke en med touch screen. Særlig ikke denne.
@--->---- Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2010 Takk for svar Er Netcom kunde, og kunne fått den mobilen til 1 kr om jeg fornyet abon. mitt... Men om den ikke er noe bra, er det bare å lete videre...
Ronja&Odin Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 samboeren min har den. han sier den er treg til og legge på, og er mye "småfeil_" med den. hadde han vist det hadde han aldri kjøpt den..
sjøsamen Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 jeg har SE X10 mini pro... det dummeste kjøpet jeg noensinne har kjøpt. Og det samme sier samboeren min. IKKE kjøp den!!!
Mockanin Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Hadde hørt så mye bra om denne og kjøpte 3 stk av den. En til 15 åringen, mannen og meg selv. Mannen og jeg la denne ganske raskt bort. 15 åringen bruker sin ennå til stor irritasjon for han og oss. Batterikapasiteten er elendig, tlf. mister kontakt med sim og minnekort rett som det er. I tillegg er den helt for jævlig og bruke. Sverger til Iphone jeg asså.
Tommage♀♂ Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Den er alt for liten. Ville valgt en x8 heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå